Společnost


partypytel.cz

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31881Doručení jiné zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2019, před 6 lety

Karolína Vopálenská

Znění stížnosti

Dobrý den,
objednala jsem si u společnosti partypytel.cz tenisky. Objednávka proběhla v pořádku, přišly mi e-maily o potvrzení přijetí platby a odkaz na stránku, kde jsem mohla sledovat průběh dodání objednávky.
Balík mi byl doručen v pátek 29.3. Bohužel jsem v něm nenašla boty, ale náramek. Číslo objednávky na balíku se shodovalo s tím, co jsem měla v e-mailu. Mám podezření, že mi byla nesprávná objednávka doručena záměrně.
Již jsem kontaktovala společnost partypytel.cz pomocí formuláře, který je na jejich stránkách. Jiný kontakt jsem bohužel nenašla. Nedočkala jsem se žádné odpovědi. Kontaktovala jsem taktéž společnost, která balík přepravovala. Ta mě odkázala zpět na společnost, u které jsem objednávku provedla.


Produkt

Tenisky Nike air force 1 07


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz, konkrétně částky 2200,- KČ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 11:44, před 6 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Na stránkách e-shopu chybí jakékoliv identifikační a kontaktní údaje, což je v rozporu se zákonem na ochranu spotřebitele. Podnět na podvodný rizikový e-shop může spotřebitelka podat u České obchodní inspekce. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 16:22, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.