Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den 19.2.2019 jsem se přihlásila na seznamku BE2 SINGLES50.CZ Kde jsem se na zkoušku přihlásila . Zaplatila jsem kartou 156,- Kč přitom byla částka napsaná uplně jiná akce 39Kč. Tak jsem si říkala asi jsem kaškrtla něco jíneho. Platila jsem kartou a ještě přes mobil .telefon.. kde na čtení malinkych písmenek nemá člověk šanci si vše pročíst.. Už jsem měla být ostažitá. Ale přihlásí te se a o platbě nic nepíší ani hned nevidíte obchodní podminky .. Když vyplníte dotaznik a jine..... což později jak píší se učtuje. Pochopila jsem , že na zkoušku .. A po měsíci si sami strhli bez upozornění částku 2247 kč. Částku jsem reklamovala u České spořitelny . a poslali reklamaci ODPOVĚD ŽE BYL UČTOVÁN POPLATEK ZA MĚSÍČNÍ ČLENSTVÍ.
Byla jsem překvapená jaké členství žádné jsem si neobjednala. Ale bohužel zaškrtla obch. podminky a ochranu .os dat. Přitom mají napsáno že přijde email. pokud budu chtít další členství .. které jsem nechtěla.Poslala jsem emailem napsanou a podepsanou výpověd.Nevím jestli jim to bude stačit . Ale chtěla bych své peníze zpět . Mám šanci uspět?. Když jde o takovou službu|.
Ráda bych své peníze zpět , mám šanci když jde o takovou služby?
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.