Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Slecna nebo pani V. prijmeni si ponechala pro sebe ale atala pracovnice lidl Svitavy klidne vystavi uplne shnilou zeleninu konkretne okurky "po smrti" a na vydky ze jspu nepouzitelne odveti ze mi je aspon slevnila.
Poucit prodavace jak se mluvi se zakaznikem. Nesnizovat kvalitu zbozi.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny.
Dobrý den, pane Rosendorfe,
mrzí nás, že jste nebyl s naší zeleninou spokojený a uvědomíme i odpovědné kolegy ze svitavské pobočky.
Děkujeme rovněž za upozornění na nevhodné chování personálu.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.