Společnost


Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31887Malý výběr pečiva, špatná kvalita pečiva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2019, před 6 lety

Aneta Transferwise

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych upozornila na špatný výběr a kvalitu pečiva a zeleniny v obchodě Hruška na uherskobrodskem kraji. Tento obchod má skvělé položení místa pro zdejší obyvatelé ale to co nabízi, jsem nucena chodit do vzdálenějšího tesca. Jít sem pro pečivo a odnést si ho čerstvé je nadlidský úkol. Myslím že pri dnešních standardech a poptávce si takto nabízet zboží může dovolit málokdo. V regálech chybějí stávající potraviny, věci které jsou v akci ihned chybí a s mým pocitem že obchod se potřebuje nárazově zbavovat určitých věci, tudíž tady pro zákazníka vůbec není, bych se ráda mylila.Stoji za zmínku plastové tašky od kterých už všichni opouští.


Produkt

Obchodni strategie není cilena na zákazníky


Požadované řešení

Zamyslet se co je mým cílem nabízet lidem a nejen určitě skupině lidí. Vyskolit si zástupce prodejen aby se dodržovali určitě normy a byl zachován vůbec nějaký standard. Motivoval prodavače k úsměvu a snaze chtít být napomocny.Zaridil si kvalitní dodavatele zeleniny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 11:37, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 16:51, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.