Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, ráda bych upozornila na špatný výběr a kvalitu pečiva a zeleniny v obchodě Hruška na uherskobrodskem kraji. Tento obchod má skvělé položení místa pro zdejší obyvatelé ale to co nabízi, jsem nucena chodit do vzdálenějšího tesca. Jít sem pro pečivo a odnést si ho čerstvé je nadlidský úkol. Myslím že pri dnešních standardech a poptávce si takto nabízet zboží může dovolit málokdo. V regálech chybějí stávající potraviny, věci které jsou v akci ihned chybí a s mým pocitem že obchod se potřebuje nárazově zbavovat určitých věci, tudíž tady pro zákazníka vůbec není, bych se ráda mylila.Stoji za zmínku plastové tašky od kterých už všichni opouští.
Obchodni strategie není cilena na zákazníky
Zamyslet se co je mým cílem nabízet lidem a nejen určitě skupině lidí. Vyskolit si zástupce prodejen aby se dodržovali určitě normy a byl zachován vůbec nějaký standard. Motivoval prodavače k úsměvu a snaze chtít být napomocny.Zaridil si kvalitní dodavatele zeleniny.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.