Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#3189Odmítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2014, před 11 lety

Jiří Vopršálek

Znění stížnosti

Dne 16.10.2012 jsme u Jena nábytek Kolbenova 616 Praha 9 zakoupili sedací soupravu Colorado elefant25 skupina C za 24 391,- Kč. Ani ne po roce a půl se na ní objevily prosezeniny polštářů na okrajích.V některých místech se dosedá na laťovou konstrukci tak,že to tlačí do pozadí a nedá se na tom sedět.První reklamace byla podána dne 15.3.2014 a sedačka byla odvezena.Byla vrácena 13.4.2014 ve stejném ( netknutém)stavu v jakém byla odvezena.Hned při převzetí jsme dodejce upozornili do předávacího protokolu na to ,že oprava nebyla provedena.Druhá reklamace byla podána na prodejně dne 25.4.2014.Technik prodejce se dne 14.5.2014 dostavil na místo k posouzení stavu sedací soupravy s tímto vyjádřením:
( opis zápisu - sedáky prosezené nejsou.Na okraji sedáku je velmi cítit konstrukce sedací soupravy k vůli měkčím krajům sedáku.Konstrukce tlačí do nohou při sezení na všech sedácích,nejvíce na otománku a rohovém díle.Dále tlačí konstrukce zádových opěráků do zad.Výplně opěradel jsou měkčí na všech částech sedací soupravy.Zákazník požaduje výměnu výplní sed.soupr.)
Dne 16.5 nám bylo emailem sděleno toto:
„Dobrý den, je nám líto, ale Vaše reklamace č. PROO-2014-02-000478 byla na základě odborného posouzení technikem zamítnuta. Nejedná se o vadu výrobku. Dle posouzení, stav výplně sedací soupravy odpovídá době užívání sedací soupravy. Jedná se o běžné opotřebení výplní nikoliv o vadu výrobku.
V rámci zákaznického servisu Jena-nábytek s.r.o. jsme se dohodli s výrobcem Vaší sedací soupravy na bezplatné opravě v rámci zákaznického servisu. Pokud budete mít o tuto službu zájem,prosím kontaktujte nás na níže uvedených kontaktech.“
Tak tomu nerozumím.Na jedné straně mi zajistí bezplatnou opravu,ale reklamaci neuznávají?
Já souhlasím s opravou na reklamaci a ne na nějaký zákaznický servis. Oni se snad bojí ,aby nemuseli v případě další reklamace vracet peníze.Jak si mohou dovolit tvrdit ,že stav výplně sedací soupravy odpovídá době užívání sedací soupravy a jedná se o běžné opotřebení nikoliv o vadu výrobku . Jaký bude asi stav sedačky po 5 letech užívání?.Raději ani nedomýšlet. Co Vy na to?
Děkuji za pomoc při řešení nastálé situace.
Dryáková Jana Primátorská 594 27324 Velvary tel: 606691997
email: jiri.sabov@seznam.cz


Produkt

Se sedací soupravou jsem zpočátku byli spokojeni.Na posez byla tvrdá - kvůli tomu jsme ji i kupovali a líbila se nám.


Požadované řešení

Provést opravu včetně uznání druhé reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2014 09:38, před 10 lety

Spotřebitel nám sdělil, že si nechal vypracovat znalecký posudek a celou věc bude řešit s advokátem. Stížnost tedy považujeme za uzavřenou s nedosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.8.2014 09:38, před 10 lety


Jiří Vopršálek

Hodnocení: