Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,od 1.3.2019 jsem u společnosti vodafone změnila tarif vyúčtování.Dríve jsem platila 703 .- Kč měsíčně .Nyní jsem od společnosti vodafone obdržela písemnou smlouvu (na základě naší telefonické dohody - smlouva č.1-108296935971 0)uzavřenou na 2 roky a tím mi byla snížená měsíční částka na 524.-Kč.
Došlo ale k chybě ze strany vodafonu ohledně vyúčtování a byla mi odečtena částka 703.-Kč.Již dva krát jsem telefonicky urgovala operátora ohledně pokrácení 178.- ( tvrdil, že v PC je to opravené a bude mi ponížená částka o přeplatek 178,. Kč. Nyní jsem nahlédla do svého bankovního výpisu a platba proběhla již 4.4.2019 a opět v plné výši 524.- Kč( č.plátce161693132 ) Byl vystaven také dobropis č: 568901512 na částku 178.- Kč
Prosím o revizi vaší faktury, jinak se budu nucena s touto vaší nekalou obchodní praktikou obrátit na Českou obchodní inspekci.
Zpětné vrácení přeplatku při vyúčtování
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den, paní Heinzlová,
rádi zkontrolujeme, jestli máte tarif správně nastavený, a také zajistíme opravu vyúčtované částky. Abychom se o to mohli postarat, napište nám prosím přes zabezpečený formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/. Odpověď Vám pak pošleme e-mailem.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: