Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#31890Nevrácený přeplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2019, před 6 lety

Petra Heinzlová

Znění stížnosti

Dobrý den,od 1.3.2019 jsem u společnosti vodafone změnila tarif vyúčtování.Dríve jsem platila 703 .- Kč měsíčně .Nyní jsem od společnosti vodafone obdržela písemnou smlouvu (na základě naší telefonické dohody - smlouva č.1-108296935971 0)uzavřenou na 2 roky a tím mi byla snížená měsíční částka na 524.-Kč.
Došlo ale k chybě ze strany vodafonu ohledně vyúčtování a byla mi odečtena částka 703.-Kč.Již dva krát jsem telefonicky urgovala operátora ohledně pokrácení 178.- ( tvrdil, že v PC je to opravené a bude mi ponížená částka o přeplatek 178,. Kč. Nyní jsem nahlédla do svého bankovního výpisu a platba proběhla již 4.4.2019 a opět v plné výši 524.- Kč( č.plátce161693132 ) Byl vystaven také dobropis č: 568901512 na částku 178.- Kč
Prosím o revizi vaší faktury, jinak se budu nucena s touto vaší nekalou obchodní praktikou obrátit na Českou obchodní inspekci.


Požadované řešení

Zpětné vrácení přeplatku při vyúčtování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 11:32, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2019 16:05, před 6 lety

Hezký den, paní Heinzlová,

rádi zkontrolujeme, jestli máte tarif správně nastavený, a také zajistíme opravu vyúčtované částky. Abychom se o to mohli postarat, napište nám prosím přes zabezpečený formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/. Odpověď Vám pak pošleme e-mailem.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.5.2019 15:58, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.5.2019 11:03, před 6 lety


Petra Heinzlová

Hodnocení: