Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobry den,
dne 4.4.2019 jsem si objednala zasilku u spolecnosti Mall.cz s priplatkem za sluzbu doruceni ve vybrany den. Zasilka mela dorazit v sobotu 6.4 do Nameste nad Oslavou. Pricemz v patek 5.4.2019 probehehla zmena adresy do vedlejsi vesnice (cca 4km). V den doruceni mi prisla sms, ze doruceni zasilky probehne v case mezi 11-13 hod. Po 14 hod. jsem volala, kde je zasilka a pani mi rekla, ze zasilka v tento den nebude dorucena, ze tudy cestu nema. Zde nastava problem! Priplatila jsem si za sluzbu doruceni ve vybrany den a vy jste to nezvladli? Proc tedy nabizite zmenu adresy doruceni, kdyz to nezvladate? Nezlobte se na me, ale bylo nutne dorucit zasilku dne 6.4.2019 a ne v pondeli az bude mit nekdo cestu kolem. Vcerace penez za priplaceniu sluzbu mi opravdu uz nepomuze..
40002299154- cislo zasilky
Nenabizet sluzby, ktere nejste schopni splnit. Ridic si snad planuje cestu rano a ne, ze nam prijde sms o doruceni a balik nedorazi, ze tudy nemel cestu. Pozaduji vratit penize, ktere mi vrati spolecnost mall.cz. Vas bych chtela pozadat o splneni sluzeb co nabizite!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.