Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31891Nedoruceni zasilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2019, před 6 lety

Michaela Halová

Znění stížnosti

Dobry den,
dne 4.4.2019 jsem si objednala zasilku u spolecnosti Mall.cz s priplatkem za sluzbu doruceni ve vybrany den. Zasilka mela dorazit v sobotu 6.4 do Nameste nad Oslavou. Pricemz v patek 5.4.2019 probehehla zmena adresy do vedlejsi vesnice (cca 4km). V den doruceni mi prisla sms, ze doruceni zasilky probehne v case mezi 11-13 hod. Po 14 hod. jsem volala, kde je zasilka a pani mi rekla, ze zasilka v tento den nebude dorucena, ze tudy cestu nema. Zde nastava problem! Priplatila jsem si za sluzbu doruceni ve vybrany den a vy jste to nezvladli? Proc tedy nabizite zmenu adresy doruceni, kdyz to nezvladate? Nezlobte se na me, ale bylo nutne dorucit zasilku dne 6.4.2019 a ne v pondeli az bude mit nekdo cestu kolem. Vcerace penez za priplaceniu sluzbu mi opravdu uz nepomuze..


Produkt

40002299154- cislo zasilky


Požadované řešení

Nenabizet sluzby, ktere nejste schopni splnit. Ridic si snad planuje cestu rano a ne, ze nam prijde sms o doruceni a balik nedorazi, ze tudy nemel cestu. Pozaduji vratit penize, ktere mi vrati spolecnost mall.cz. Vas bych chtela pozadat o splneni sluzeb co nabizite!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 10:41, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 13:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.