Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31896Klimatizace ve vlaku na bodu mrazu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2019, před 6 lety

Lucie Steblova

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 5.4 jsme se synem jeli business třídou do Českého Těšína.
Už při příchodu do kupé byla zapnuta klimatizace na velice nízkou teplotu takže jame celou cestu seděli v bundách, které nestačily. Stewardovi se nepodařilo po celou cestu z Prahy teplotu v kupé zvýšit. Nepomohlo ani 5 čajů, které jsem si po cestě koupila a nakonac jsem si vyměnila sedadlo. U okna byla zima opravdu neúnosná. Jsem citlivá na výkyvy teplot a opravdu nechápu proč, když jen trochu vysvitne slunce cestující ve vaši prémiové třídě musí mrznout jako na sibiři. Takže ironicky, děkuji za bezva víkend s rodinou se zimnicí a rýmou. A zítra se po cestě zpátky s vámi dorazím pokud bude opět teplota na bodu mrazu. Ptala jsem se rodiny a nejsem jediná, která má tuto zkušenost.


Požadované řešení

Přijatelná teplota


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 10:51, před 6 lety

Podle přepravních podmínek společnosti Regiojet, a.s., v případě nefunkčního topení/klimatizace vzniká cestujícím nárok na kompenzaci, pokud je nebude možné přesunout do jiného vozu s funkčním topením/klimatizací a budou nuceni cestovat ve voze s nefunkčním topením/klimatizací.
- Tarif Standard : kompenzace ve výši 50% zaplacené ceny jízdenky.
- Tarif Relax a Business : kompenzace ve výši 100% zaplacené ceny jízdenky.

S reklamacemi je nutné se písemně obrátit adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno, e-mailem na: reditel@regiojet.cz, telefonicky na čísle: +420 222 222 221 nebo jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 13:02, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.