Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
Dne 5.4 jsme se synem jeli business třídou do Českého Těšína.
Už při příchodu do kupé byla zapnuta klimatizace na velice nízkou teplotu takže jame celou cestu seděli v bundách, které nestačily. Stewardovi se nepodařilo po celou cestu z Prahy teplotu v kupé zvýšit. Nepomohlo ani 5 čajů, které jsem si po cestě koupila a nakonac jsem si vyměnila sedadlo. U okna byla zima opravdu neúnosná. Jsem citlivá na výkyvy teplot a opravdu nechápu proč, když jen trochu vysvitne slunce cestující ve vaši prémiové třídě musí mrznout jako na sibiři. Takže ironicky, děkuji za bezva víkend s rodinou se zimnicí a rýmou. A zítra se po cestě zpátky s vámi dorazím pokud bude opět teplota na bodu mrazu. Ptala jsem se rodiny a nejsem jediná, která má tuto zkušenost.
Přijatelná teplota
|
Tweet |
Podle přepravních podmínek společnosti Regiojet, a.s., v případě nefunkčního topení/klimatizace vzniká cestujícím nárok na kompenzaci, pokud je nebude možné přesunout do jiného vozu s funkčním topením/klimatizací a budou nuceni cestovat ve voze s nefunkčním topením/klimatizací.
- Tarif Standard : kompenzace ve výši 50% zaplacené ceny jízdenky.
- Tarif Relax a Business : kompenzace ve výši 100% zaplacené ceny jízdenky.
S reklamacemi je nutné se písemně obrátit adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno, e-mailem na: reditel@regiojet.cz, telefonicky na čísle: +420 222 222 221 nebo jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.