Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31898Uzavřené WC ve voze pro cestující s dětmi do 10 let

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2019, před 6 lety

Hana Krausová

Znění stížnosti

Dobrý den,
absolvovala jsem s mými dětmi (2 a 4 roky) v březnu cestu rychlíkem z Plzně do stanice Počátky-Žirovnice a zpět. Jela jsem s nimi sama. V obou případech jsme seděli ve voze pro cestující s dětmi do 10 let. A v obou případech jsme měli smůlu - WC bylo uzavřené. Neumíte si představit, jaký stres obě děti zažily, když jsme museli přecházet do vedlejšího vozu! Ohromný hluk, nejistota pod nohama, těžké dveře jsem musela otevírat a zavírat a mohla mít v náručí jen jedno dítě...

Ještě mě překvapila slova jednoho cestujícího po návštěvě toalety ve vedlejším voze. Ironicky se usmíval, že je to zase "on", ten vůz s ucpaným záchodem, který poslední dobou na trase Brno-Pzeň potkává často.


Požadované řešení

Jak je možné, že není funkční wc ve voze, kde jezdí malé děti? Vždyť hlavně ony mohou být vinou ignorace stavu záchoda z vaší strany zbytečně vystaveny nepříjemným zážitkům... podobně jako v našem případě.

Žádám o vysvětlení a ráda bych získala jistotu, že se a priori nemusíme obávat dalších nepříjemností ani my, ani nikdo další.

Děkuji za vyřízení této stížnosti.
S pozdravem
Hana Krausová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 11:05, před 6 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 13:02, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.