Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V srpnu 2012 jsem v e-shopu lsmobil.eu zakoupil mobil Nokia Lumia 800, načež jsem ho vyzvedl na pobočce (Záhřebská 1040/44, 120 00 Praha 2), kde jsem ho 10.3.2014 reklamoval kvůli poruše. Bez ústního upozornění mě nechali podepsat reklamační protokol, který ve výjimečných případech (objednání nedostupného dílu) prodlužuje záruční lhůtu na 60 dnů. Během 30 dnů jsem neobdržel žádné vyrozumění o reklamaci a 31. den (10.4.) mi bylo na pobočce písemně potvrzeno, že reklamace není vyřízena. Mé ústní odstoupení od smlouvy odmítli s tím, že to mám poslat emailem. Další den (pátek 11.4.) mi přišel email, že reklamace je vyřízena a mobil je od pondělí 14.4. k vyzvednutí. Ještě v ten den 11.4. jsem poslal emailem odstoupení od smlouvy (ze dne 10.4.2014) s přílohou o nevyřízení reklamace ze dne 10.4.2014. 18.4. jsem dostal od firmy email, že se jednalo o výměnu základní desky, tedy mých podepsaných 60 dnů platí a mobil je k vyzvednutí. Další telefonické vyjednávání rovněž nebylo úspěšné.
mobilní telefon Nokia Lumia 800, IMEI: 352826051571653
Uznání, že se společnost dopustila protiprávního jednání tím, že bez ústního upozornění předložila spotřebiteli k podpisu univerzální reklamační protokol, který opravňuje prodloužení reklamační lhůty bez jakékoliv předchozí individuální domluvy se spotřebitelem. Následně požaduji přijetí mého odstoupení od smlouvy na základě nevyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů a vrácení kupní ceny zboží.
|
Tweet |
Je pravdou, že skutečně lze lhůtu po dohodě prodloužit. Dohoda znamená ovšem ne pouze podepsání formuláře, kde je údaj předtištěn. Zároveň by musel prodejce prokázat, že opravdu před 40 dny vadu posoudil a náhradní díl skutečně objednal.
Pan Schied Zdeněk byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.