Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#31901Odstup od Kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2019, před 6 lety

Kateřina Pospíšilová

Znění stížnosti

Na prodejně v Příbrami jsem podala třetí reklamaci se stejnou závadou, takže rovnou na odstoupení od KS. V servisu mi to bylo uznáno, ale následně nastal velký problém získat penize za telefon.
V Příbrami mi bylo řečeno, ze to musím na svoje náklady poslat na bývalého majitele prodejny, takze na Retaco. Z Retaca mi to poslal zpět, opět na moje náklady. Protože na daňovém dokladu bylo, ze telefon mi prodala společnost T-Mobile. Samozřejmě řešeno znova přes zákaznickou linku, ale neúspěšně. Tím pádem jsem musela na značkovou prodejnu do Prahy, nejblíže na Anděla. Z této prodejny mě opět odkazovali zpět na Příbram. Pokud prý telefon přijmou, tak ho zaplati. Podotýkám, že veškerou dokumentaci i protokoly ze servisu jsem měla kompletni. Ale nic. Takže znova na svoje náklady jsem jem na hlavní sídlo T-Mobile, Roztyly. A teprve tam mi byl odstup schválen a vrácena částka za telefon. Nechápu jaký rozdíl je mezi značkovou prodejnou na Andělu a na Roztylech. Ale ja jsem 1000,- v mínusu za veškeré moje placení okolo, abych dosáhla toho, co mi bylo uznáno. Od T-Mobilu jsem dostala kompenzaci 500,-, ale stále jsem v mínusu 500,- a rozhodně jsem nespokojená s jednanim.


Požadované řešení

Chci vysvětlit proč to na Andělu nešlo a na Roztylech ano, když jsou to stejné Vaše prodejny a kdo mi vrátí dalších 500,- ktere jsem musela zaplatit, abych dostala to, co mi ze zákona náleží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 17:27, před 6 lety

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitelka právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Měly by to však být ty nejnižší nutné k tomu, aby mohlo být právo z vadného plnění uplatněno. Odmítá-li prodávající nahradit spotřebitelkou vyčíslené náklady v plné výši, měl by také zdůvodnit, proč tomu tak je a zároveň tak spotřebitelku informovat, jak by měla případně v budoucnu v podobné situaci postupovat.

Pokud by mezi spotřebitelkou a podnikatelem panoval spor o to, co je v daném případě možné ještě považovat za účelně vynaložené náklady, je možné se pro jeho vyřešení obrátit na soud.

Níže zasíláme webový odkaz, na kterém je možné vyhledat další informace o této problematice a také Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.

Pokud byla věc vadná, jedná se také o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Spotřebitelka by tak mohla žádat náhradu škody (náhradu poštovného), která jí v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího vznikla. Spotřebitelka však musí prokázat, že jí škoda vznikla a že je za tuto škodu odpovědný prodávající.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.