Společnost


Energie pro Tebe a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31905Plyn a elektřina - okradený příbuzný

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2019, před 6 lety

Jaroslav Pergler

Znění stížnosti

Nedobrovolně si vzali našeho rodinného příslušníka. Zdražili mu o několik tisíc za rok a to nic nepodepsal. Infolinka těžko dostupná, nakonec dovoláno, ale chuti cokoliv řešit. Dokonce vyhrožovali pokutou 10 000 Kč a to je zmíněné osobě přes 70 let. Nedá se o nich pořádně nic najít a bojíme se u koho děda bude. Při projetí webu a internetu jsem nalezl krom webových stránek jen toto https://www.cenyenergie.cz/poradna/tema/tomas-kadek/. Nic jiného jsem pořádně nenašel.Od eonu děda přecházel nechtěl. Vše jsme předali na PČR v Karlovarském kraji.


Produkt

Smlouva na plyn


Požadované řešení

Prošetření společnosti Energie pro Tebe a.s. Není přece možné, aby si dělali furt co chtějí a lidé bez své vůle kradli od firem, kde jsou spokojeni!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 08:58, před 6 lety

Byla-li smlouva o dodávce energií uzavřena během telefonického hovoru, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy.

Jestliže již od uzavření smlouvy uplynulo více než čtrnáct dní, má spotřebitel možnost smlouvu bezplatně vypovědět ve lhůtě do patnáctého dne po zahájení dodávky elektřiny nebo plynu. Lhůta je zachována, je-li v jejím průběhu výpověď odeslána držiteli licence. Výpovědní doba je 15 dní a začne běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi. Byla-li výpověď společnosti zaslána nejpozději do patnáctého dne po zahájení dodávky energií, nemůže společnost žádat po spotřebiteli žádný poplatek.

Má-li spotřebitel pochybnosti o oprávněnosti poplatku, má možnost se obrátit na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o určení, zda právní vztah mezi zákazníkem a společností trvá nebo zanikl, a kdy se tak stalo (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 16:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.