Společnost


www.autoprojuniora.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31911Podvodný e-shop, nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2019, před 6 lety

Markéta Palková

Znění stížnosti

Podvodný e-shop www.autoprojuniora.cz. Bohužel až po objednání a zaplacení 4698,-Kč na jejich účet (č.ú. 2600670621/2010) jsem zjistila, že obchodní podmínky na stránkách jsou jen univerzální, nemají doplněné údaje ani kontakty. Na uvedený e-mail (Czechinio5@gmail.com) nikdo nereaguje. Telefon (724994760) mi poprvé zvedli, s tím, že zboží předali přepravci před týdnem a slíbili že zjistí co se děje a za 20 minut mi zavolají zpět. To se nestalo a nyní telefon nezvedají. Inzerát s odkazem na stránky e-shopu jsem našla na www.bazos.cz a bylo u něj uvedeno jako místo Frýdek-Místek, nyní už je smazaný. Pochybné bylo už potvrzení objednávky e-mailem, kdy nebyl nikde kontakt (adresa) a dokonce ve výzvě k zaplacení chybělo číslo účtu kam převést peníze. Musela jsme si o číslo účtu napsat - už to mi mělo být podezřelé...…. Vypověděla jsem smlouvu, opakovaně e-mailem žádala nejprve o informace o stavu objednávky, poté o dodání zboží, naposled o vrácení peněz. Je mi jasné, že o peníze už jsem přišla, ale ráda bych nějak varovala ostatní potenciální zákazníky. Hledám další poškozené.


Produkt

Dětské elektroautíčko Jepp 4wd


Požadované řešení

Vrácení peněz za nedodané zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 06:45, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 14:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.