Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Minulý rok někdy v říjnu jsem se zaregistroval na portálu be2.
Chtěli po mě zaplatit příspěvek nějakých 156 Kč.
to jsem zaplatil . Následně po cca 3 týdnech jsem byl nemile překvapený když mi neoprávněně strhli z účtu dalších 2247,- Kč. Hned na jsem si u banky zablokoval svojí platební kartu aby již toto nemohli provádět. řekl jsem si nu což jsi blbej tak zaplať.A považoval jsem tuto situaci za vyřízenou Jaké však bylo mé překvapení ,když mi před dvěma týdny došel od nich dopis že požadují zaplacení další částky přes 2 tis. za moje členství., a pokud nezaplatím tak vyhrožují soudem a exekucí. V žádném případě jim nechci nic platit a posílat jim jakekoliv peníze. Výpověď ze smlouvy jsem jim již poslal minulý týden,ovšem toto bylo bez jejich reakce.
děkuji předem za radu a jak mám dále postupovat.
děkuji
s pozdravem
Láznička
Chtěl bych dosáhnout toho aby mě vymazali ze své evidence a již mne neobtěžovali ,ev. soudní cestou.
opravdu nevím
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Znovu bychom chtěli zdůraznit, že jste uzavřel(a) právně závaznou kupní smlouvu s odpovídajícími platebními závazky.
Nedostali jsme od Vás doklad o včasné výpovědi Prémiového členství. Pokud jste předplatné nechtěl(a) obnovit, bylo nutné nám před odsouhlaseným datem obnovení zaslat výpověď. Tyto informace byly poskytnuty v době nákupu a jsou také uvedeny v našich smluvních podmínkách, které jste při provádění platby akceptoval(a). To, že službu nepoužíváte, neznamená, že Vaše Prémiové členství je automaticky zrušeno.
Pokud byl Váš členský poplatek stornován, musíte uhradit nezaplacenou částku.
Výška členského poplatku odpovídá cenám platným v době uzavření smlouvy. Dále upozorňujeme, že při uzavírání smlouvy jsou jasně stanoveny všechny ceny, a to jak pro počáteční nákup, tak pro obnovení, slevy, akční ceny atd.
Z údajů, které máme k dispozici, je nepochybné, že jste smlouvu uzavřel(a) Vy. Veškeré relevantní informace by rovněž byly poskytnuty jako důkaz při vymáhání pohledávky.
Znovu Vás žádáme, abyste provedl(a) požadovanou platbu, jinak budou automaticky zahájeny další kroky, které by mohly být spojeny s výrazně vyššími náklady.
Uhraďte prosím částku (uvedenou v upomínce) prostřednictvím služby PayPal (www.paypal.com) pomocí funkce “Poslat platbu”.
Proveďte platbu na následující e-mailovou adresu (což je náš PayPal účet):
paypal@be2.com
Zpráva pro příjemce: >> Referenční číslo z upomínky <<
Částka: >> Zkontrolujte prosím částku na upomínce <<
Pokud s provedením platby prostřednictvím služby PayPal budete potřebovat pomoc, kontaktujte nás na adrese paypal@be2.com.
Na vyžádání Vám přes PayPal zašleme personalizovanou žádost o platbu.
Pokud platbu nemůžete provést prostřednictvím služby PayPal, můžete pohledávku uhradit také bankovním převodem na následující bankovní účet:
Společnost: be2 Sarl
Banka: UNICREDIT BANK AG (HYPOVEREINSBANK)
IBAN: DE62700202700667972744
SWIFT – BIC: HYVEDEMMXXX
Zpráva pro příjemce: >> Referenční číslo z upomínky <<
Částka: >> Zkontrolujte prosím částku na upomínce <<
Adresa banky:
UNICREDIT BANK AG
Kardinal-Faulhaberstraße 3
80333 Mnichov, Německo
Jakmile bude platba v plné výši přijata, budeme tento případ považovat za uzavřený, obnovování Vašeho členství bude zrušeno a nebudou účtovány žádné další částky. Kromě toho budete moci využít zbývající dobu předplatného nebo svůj účet smazat.
Uhrazením nezaplacené částky považujeme záležitost za uzavřenou.
Máte-li jakékoliv dotazy, přečtěte si prosím upomínku nebo předchozí e-maily, které jsme Vám zaslali. Jsme přesvědčeni, že jsme situaci jasně vysvětlili. Nezaplacený poplatek nemůžeme prominout ani snížit.
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek
Společnost smí smlouvu prodloužit jen za předpokladu, že o tom uživatele jasně a srozumitelně informuje ještě před uzavřením smlouvy. Jinak nemá právo účtovat si další poplatky.
Informace o prodloužení pouze v obchodních podmínkách pak dostatečná není. Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu. Pokud by však dostatečné nebylo, nevznikla by na straně spotřebitele povinnost uhradit poplatek za prodloužené členství.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.