Počet nahlášených stížností: | 310 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zaregistroval jsem se na stránce www.chcisukat.cz, což vnímám teď jako obrovskou chybu. Jde mi o to, že jsem jako blbec zaplatil měsíční členský VIP poplatek 499 Kč, s čímž jsem počítal, četl jsme si obchodní podmínky a evidentně jsem přehlédl položku vypovězení členství. Kontaktoval jsem tedy technickou podoporu, která je uvedena na stránkách http://cz.help-dating.com, přes kterou proběhla přiložená komunikace. Snažím se věc řešit ještě včas, jelikož mi to celé začalo být podivné. Na maily reagovala podpora do pár hodin, teď čekám víc než den. Smlouva byla uzavřena 6. 4. 2019 a hned 7. 4. byl můj první požadavek na ukončení členství a zrušení opakování platby. Mohli byste mi prosím poradit a říci, jestli jsem jednal správně či co mám dělat? Potřebuji s tím pomoci. Děkuji
www.chcisukat.cz
Chtěl bych, aby mi nebyl firmou naúčtován poplatek za další měsíc. Aby bylo vyhověno mému požadavku na ukončení VIP členství a abych s tím byl jasně srozuměn a nemusel se strachovat o peníze na svém účtu další měsíc.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě ode dne uzavření smlouvy zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.