Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Po zamítnutí oprávněné reklamace nefunkčního zboží my poslaly zboží zpět a jen napsaly tento email:
Vážený zákazníku, reklamace k vaší objednávce číslo: xxxxxxx byla dnes vyřízena.
Reklamační protokol naleznete v zásilce nebo vám bude zaslán na email, který jste uvedli při objednávce.
Jestli potřebujete další informace volejte na tel. 775599323 nebo pište na obchod@eshopnet.cz
NET Space s.r.o.
Frýdecká 1609/36
Český Těšín
737 01
Nerf Doomlands Double Dealer B5367
Rád bych dostal zpět své peníze a už nikdy nic od této firmy nekoupím.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Zákazník zde kopíruje pouze text automatického emailu k vyřízené reklamaci. Nezmiňuje již fakta z reklamačního protokolu. Reklamace byla zamítnuta. Zboží nemělo žádné vady. V případě nábojů do hračky NERF se jedná o spotřební zboží a dle četnosti použití je zapotřebí zakupovat nové náboje.
V. Hladil
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost reagovat.
Dobrý den.
Rozhovor který jsem vedl ohledně reklamace byl natolik zajímaví že jen škoda že sem si to nenahrál.
Prý má video které dokazuje že nerf funguje a druhým dechem dodá že tam má ještě jednu tu samou nerf.
Teď de o to z kterou natočil ten video záznam.
Po tom co pošta doručila nerf zpátky jsem jí hned odzkoušel.
Použil jsem značkové úplně nové náboje a druhy respektive čtvrtý náboj se zaseknul. (nerf střílí dva náboje nejednou)
Po zaseknutí náboje a jeho vyproštění je náboj nepoužitelný.
Pro běžné použití je nerf mnohokrát levnější než případné opakované dokupování ne zrovna levných nábojů.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.