Společnost


LIVING VENUES a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31925Zaplacené ubytování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2019, před 6 lety

Vaclav Duda

Znění stížnosti

V uvedeném hotelu jsem zaplatil 7980Kč ubytování na květen 2019 pro čtyři osoby v termínu 10.-12.5.2019.
V novinách vyšel článek jak odmítli hosty, kteří měli objednáno ubytování.
Volal jsem na všechny čísla ale telefony neberou, psal jsem mejly a neodpovídají.
pak jsem našel inzerát, že hotel je na prodej:
https://tn.nova.cz/clanek/zaplatili-si-dovolenou-z-hotelu-je-vyhodili-sproste-na-nas-kriceli.html

https://jiho.moravskereality.cz/komercni-prostory/hotely/?id=FOF76920585-RZ-26&sfset=okres%3D57%7Coperace%3D0%7Ctyp%3D500%7Csubtyp%3D506%7Cpouze_kod_obce%3D0%7Cnegacetypu%3D0%7Cid%3D%7Crozcestnik%3D%7Csf_okres%3D57%7Csf_d_okres%3D0%7Csf_regionalni_oblast%3Djihlavsko%7Csf_d_regionalni_oblast%3Dtelcsko%252Cjihlava%7Csf_kde%3D0%7Cscroll-y%3D100


Produkt

objednané ubytování v hotelu Fara Rančířov na květen, ale nekomunikují


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2019 13:21, před 6 lety

Tím, že si spotřebitel objednal ubytování došlo k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a hotelem. Poté vznikla spotřebiteli povinnost ubytování zaplatit, což učinil a hotelu vznikla povinnost ubytovat zákazníka a splnit dohodnuté služby. Spotřebitel může tedy na poskytnutí ubytování trvat.

Pokud hotel ubytování neposkytne, jedná se o podstatné porušení smlouvy, tj. situaci, kdy druhá smluvní strana závazek poruší podstatným způsobem. Za podstatné porušení smlouvy se považuje porušení povinností takovým způsobem, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

Dle § 2002 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, může spotřebitel bez zbytečného odkladu od smlouvy odstoupit pro její podstatné porušení. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a spotřebitel má právo na vrácení peněžních prostředků, které ubytovateli uhradil.

Pokud ubytovatel porušil svou smluvní povinnost, má spotřebitel také možnost žádat náhradu škody, která mu v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany ubytovatele vznikla. Spotřebitel v takovém případě musí prokázat, ze mu vznikla škoda a že je za tuto škodu odpovědný ubytovatel.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2019 12:11, před 6 lety

Spotřebitel nás formou samostatné stížnosti informoval, že společnost uhrazenou platbu vrátila. Stížnost tedy uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.