Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kontaktovala nás nějaká Energie pro tebe, představili se jí za našeho dodavatele ČEZ a chtěli nějaké osobní údaje. Samozřejmě jsem jim vše ve spolupráci s maminkou řekla a poskytla jim to. Jaký šok byl, když mi za několik měsíců došla smlouva s dodavatele Energie pro Tebe, o kterém nikdy nikdo neslyšel. Nemají podepsané vůbec nic, na ERÚ mi poradili, ať mi zašlou podepsaný souhlas se změnou dodavatele. Samozřejmě ho nemají, normálně si mě vzali, bez dovolení, bez jakékoliv mojí/naší vůle! Navíc mi zdražili a o dost. Všechno jsem již řešila s PČR, ERÚ. Na dodavatele se nedá dovolat, protože mají infolinku v hodiny, kdy normální lidé pracují! Vůbec nevím jak je toto vůbec možné na internetu jsem našla jen nějakou starou stížnost na ně a nějakou fér energii https://www.cenyenergie.cz/poradna/tema/tomas-kadek/ . Ve spolupráci s PČR snad aspoň budeme kontaktovat pana ředitele, ať statutárního nebo výkonného.
Energetická smlouva
Zjistit možnosti vyvázání se z podvodné smlouvy této společnosti.
|
Tweet |
Uzavřít smlouvu je možné, mají-li strany vůli sjednat mezi sebou závazek. Pro takovéto právní jednání se tedy vyžaduje svobodná vůle jednající osoby. Chybí-li vůle jednající osoby, o právní jednání nejde a závazek nevznikl.
V případě nerespektování vůle spotřebitelky je možné podat podnět k prošetření Energetickému regulačnímu úřadu, který vykonává dozor na dodržováním zákazu užívání nekalých obchodních praktik na úseku podnikání v energetických odvětvích (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.