Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 4.11.2013 jsem si objednal kalhoty a platil sem je přes účet,cca po 2 týdnech mi řekli že je nemají, tak jsem požadoval vrácení peněz. Do dnešního dne jsem se peněz nedočkal!
Absolutní arogance od prodejce
Vrácení mých peněz!
|
Tweet |
Při zrušení kupní smlouvy, má spotřebitel právo na vrácení peněz. Pokud byla sjednána lhůta pro vrácení peněz a tato marně uplynula, doporučujeme spotřebiteli, aby prodávajícímu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu. Ve výzvě musí být prodávajícímu poskytnuta lhůta ke splnění povinnosti (min. 7 dní před podáním žaloby). Po marném uplynutí lhůty je možné podat návrh na vydání platebního rozkazu u příslušného soudu. Výzvu dopručujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou.
Dobrý den,
velice se omlouváme, platba byla navrácena.
KM Solutions s.r.o.
Spotřebitel nám potvrdil výše uvedené řešení, z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.