Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes 8.4. mi na prodejne byla uctovana cena 36,10 kc za kureci kridla, ktera byla v akci do 9.4. za cenu 29,70 Kc. Poto co jsem na to upozornil pokladni, odpovedela mi ukrajinskym prizvuken, ze to nene jeji starost a pokud se mi to nelibi mam si to resit z vedouci, ale nic mi vracet nebudou, protoze jen zapomneli odlepit z baleni cenovku s akci.
Kureci kridla - akce platna 3-9.4. Puvodni cena 36.10/akce 29,70
Seznamte obsluhu teto prodejny s obchodnim zakonikem, kdyz pominu neskutecne fronty, je drzost obsluhu ze shora uvedeneho duvody neskutecna.. Verim, ze tuto stiznost nenechate bez reakce, jsem ochoten vam skrze Facebook zaslat fotodokumentace uctenky a obalu produkty s cenami.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.