Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#31931Vědomé okradení zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 16 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2019, před 6 lety

Michal Ondercanin

Znění stížnosti

Dnes 8.4. mi na prodejne byla uctovana cena 36,10 kc za kureci kridla, ktera byla v akci do 9.4. za cenu 29,70 Kc. Poto co jsem na to upozornil pokladni, odpovedela mi ukrajinskym prizvuken, ze to nene jeji starost a pokud se mi to nelibi mam si to resit z vedouci, ale nic mi vracet nebudou, protoze jen zapomneli odlepit z baleni cenovku s akci.


Produkt

Kureci kridla - akce platna 3-9.4. Puvodni cena 36.10/akce 29,70


Požadované řešení

Seznamte obsluhu teto prodejny s obchodnim zakonikem, kdyz pominu neskutecne fronty, je drzost obsluhu ze shora uvedeneho duvody neskutecna.. Verim, ze tuto stiznost nenechate bez reakce, jsem ochoten vam skrze Facebook zaslat fotodokumentace uctenky a obalu produkty s cenami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2019 09:57, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.