Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 13.12.2018 jsem v Hypermarketu Globus Chotikov u Plzne zakoupila zvlhcovac vzduchu R-9507, ktery byl v te dobe v akci za 1590 Kc. Dne 19.3.2019 jsem jej reklamovala, protoze prestal fungovat. Pri sepisovani reklamace pani prodavacka nezaskrtla zpusob vyrizeni reklamace s tim, ze pockame na vysledek reklamace. Dnes jsem obdrzela sms, ze reklamace je vyrizena a budou mi vraceny penize. Mam vsak zajem o novy zvlhcovac, ale po telefonickem dotazu mi bylo sdeleno, ze na prodejne neni. Za vracene penize jiz novy nedostanu, protoze akce jiz skoncila!!!
Urcite by se nekde na jine pobocce dal sehnat, ale zajem ze strany prodavace nebyl, ze nevi, pry je brigadnik. Tento pristup se mi nelibi.
Zvlhcovac vzduchu, ktery vydava paru, ktera zvlhcuje vzdus a zaroven je mozna ionizace.
Novy zvlhcovac misto tohoto nefunkcniho.Reklamacni. Islo
|
Tweet |
Při vyřizování reklamace má spotřebitel právo si zvolit, jakým způsobem chce, aby byla reklamace vyřízena. Tuto volbu je prodejce povinen zanést do reklamačního protokolu, a to podle § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele.
Ačkoliv do protokolu musí být označen požadovaný způsob vyřízení reklamace, je to pro prodejce pouze informativní. Způsob, jakým má být reklamace vyřízena, se bude řídit § 2169 OZ, nehledě na to, zda vady reklamuje spotřebitel v prvních 6 měsících, nebo později. V tomto ustanovení je uvedena jasná hierarchie způsobu vyřizování reklamace.
Na základě ustanovení § 2169 OZ má spotřebitel jakožto kupující primárně nárok na opravu věci, je-li tato možná. V případě, že oprava možná není, má nárok na výměnu věci za novou věc totožnou, a není-li ani tato možná (věc již není dostupná), tak na odstoupení od smlouvy.
Vážená paní Zavadská,
děkujeme za Váš podnět, který se týká reklamace zakoupeného výrobku a dovolte vyjádření za Globus.
Reklamaci výrobku jsme v okamžiku vaší stížnosti plně uznali s tím, že jsme připraveni vám kompenzovat újmu spojenou se závadným kusem, který jste zakoupila. Prvním krokem, pokud by byl možný, by samozřejmě byla výměna za kus jiný, ovšem identického výrobku, nikoliv podobné nebo dokonce jiné verze. K tomuto řešení však dojít nemohlo z prostého důvodu - tento výrobek už v našem sortimentu nebyl, byl dokonce dlouhodobě vylistován. Proto jsme vám vrátili zpět peníze a tím reklamaci uzavřeli.
Je pro nás velmi obtížné hledat řešení, které požadujete, tedy výměnu za stejný výrobek v okamžiku, kdy už je ze sortimentu vylistován. Protože jste však opakovaně trvala na tomto jediném řešení, přistupujeme ke zcela nestandardnímu kroku a hledáme zbytek tohoto sortimentu v ostatních našich prodejnách v ČR. K dnešnímu dni existují pouze 2 kusy, o kterých je možné uvažovat jako o náhradě. Zapojili jsme několik kolegů napříč republikou, abychom jeden z těchto kusů dopravili do Plzně a nabídli vám ho jako požadovanou kompenzaci. Jakmile výrobek dorazí na plzeňský hypermarket, kolegové z Informací se s Vámi spojí a domluvíte si vyzvednutí.
Záleží nám na tom, aby zákazník odcházel z Globusu spokojen - tomu věnujeme veškerou naši energii i invenci. Věříme, že Vám tento téměř poslední výrobek v ČR bude dobře sloužit a k další reklamaci již nebudete mít důvod.
Váš Globus
Dobrý den,
Děkuji za Vaši ochotu . Jsem rada, ze mému požadavku k vyřízení reklamace bude vyhověno.
Oceňuji velice Vaši snahu.
Zavadska
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.