Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, tak i já se připojuji ke oklamaným,, klientům,, této seriózní seznamky. Dne 6.3.2019 jsem si já blbá z nedostatku času založila profil na této seznamce. Teď vím že to byla chyba. Nicméně jsem si zaplatila členství jen na 1 měsíc, přesně tak jak to bylo velkým písmem a tučně zobrazeno na seznamce. Tuším, že to bylo nějakých 156 Kč. To je v pořádku, tuto částku jsem uhradila vědomě. Jaké bylo mé překvapení když mi dnes z účtu byla samovolně stržena částka 2247 Kč za automatické prodloužení smlouvy o které jsem si nežádala a ani jsem neměla zájem. Tato seznamka je podvodná společnost, která akorát profituje na lidech. Vůbec nechápu jak mohou beztrestně fungovat. Takže pokud by se podávalo hromadné trestní oznámení, ráda se připojím. Nehledě na to, že jsem se službami absolutně nebyla spokojená, nestačila jsem zírat co mi psalo za individua. Prosím tedy o radu jak se z toho nejrychleji dostat ven, zda stačí postupovat dle toho co mají uvedeno na stránkách. Zda je vůbec možno získat zpět strženou částku 2247 Kč, kterou beru jako klamání spotřebitele. Opravdu to je velké ponaučení.
Děkuji Jana
Nikde jsem nenašla žádné moje číslo, kód, pod kterým jsem vedena
Zrušení mého účtu, zákaz používání a poskytování mých osobních údajů třetím osobám a navrácení stržené částky 2247 Kč, kterou považuji za klamání spotřebitele.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádost o ukončení registrace a vrácení částky 2247 Kč můj účet jsem zaslala na zákaznický mail a to samé teď zašlu tedy panu Hlaváčkovi.
Problém tedy zatím vyřešen není.
Spotřebitelka nám zaslala dodatečné informace ke stížnosti:
"Měsíční členství jsem si hradila v jakési,, akci,, kdy bylo tuším za 39 Kč. A stržena mi byla částka jiná a to 156 Kč. Hrazeno přes PayPal. Už toto mě mělo varovat, že to jsou podvodníci. To přeci nelze, aby strhli jinou částku než uvádějí. Děkuji za doplnění informací do stížnosti. JK."
V případě, že je uváděna cena, ale je účtovaná jiná, dopouští se společnost klamavého jednání a je právem spotřebitelky dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost se k vývoji sporu vyjádřit.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.