Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Koupil jsem si XXL balení zrnkové kávy zn.Bellarom. Tato káva je nakyslé chuti a má olejová zrna.Je na vyhození, protože jsem ztratil účtenku.Kávu jsem kupoval v Berouně 4.4.2019 Moc mě mrzí ztráta účtenky, protože bych ten hnus někomu vysypal na hlavu! 199Kč.
Káva Bellarom espresso XXL 1.2 kg.
Nevím.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny.
Dobrý den, pane Hesko,
velmi nás mrzí, že káva nebyla v pořádku a neváhejte ji přijít vrátit do kterékoliv naší prodejny. Vrátíme Vám peníze i bez předložené účtenky.
Za komplikace spojené s nákupem u nás se velmi omlouváme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.