Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den. Dnes jsem byla ve Vašem obchodě na Národní třídě.Šla jsem do potravin a před nákupem jsem šla k automatu Výkupu lahví. Automat bohužel nerozpoznal mnou vracené láhve. V mém okolí se nenacházel nikdo z Vašich zaměstnanců,proto jsem se obrátila na pracovnici informací. Ta se velmi neochotně zvedla a šla se přesvědčit,že automat mi láhve nebere.Potom mi vydala peníze za lahve,které mi automat nechtěl přijmout.
Chtěla bych si stěžovat na neochotu a drzost Vaší pracovnice.Argument "Tohle není moje práce", mne jako zákazníka nezajímá. Pokud Vaše zaměstnance práce nebaví,měli by si najít jinou a nekazit den ostatním lidem, kteří k Vám přišli utratit své peníze.
Pracovnice by měla dostat pokutu za své chování k zákazníkům,nebyla jsem jediná s kým mluvila stejným tómem.
Dál bych doporučila na pozice,kde se předpokládá jednání s lidmi umisťovat vhodnější pracovníky.
|
Tweet |
V tomto případě, pokud byly vratné lahve přijaty a byla za ně vyplacena příslušná částka, byla dodržena ustanovení zákona o ochraně spotřebitele. Přístup pracovnice lze řešit v rámci interního systému společnosti - tedy i případné sankce.