Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#3194Neochota pracovnice informací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 12 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2014, před 11 lety

Alena Lišková

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes jsem byla ve Vašem obchodě na Národní třídě.Šla jsem do potravin a před nákupem jsem šla k automatu Výkupu lahví. Automat bohužel nerozpoznal mnou vracené láhve. V mém okolí se nenacházel nikdo z Vašich zaměstnanců,proto jsem se obrátila na pracovnici informací. Ta se velmi neochotně zvedla a šla se přesvědčit,že automat mi láhve nebere.Potom mi vydala peníze za lahve,které mi automat nechtěl přijmout.
Chtěla bych si stěžovat na neochotu a drzost Vaší pracovnice.Argument "Tohle není moje práce", mne jako zákazníka nezajímá. Pokud Vaše zaměstnance práce nebaví,měli by si najít jinou a nekazit den ostatním lidem, kteří k Vám přišli utratit své peníze.


Požadované řešení

Pracovnice by měla dostat pokutu za své chování k zákazníkům,nebyla jsem jediná s kým mluvila stejným tómem.
Dál bych doporučila na pozice,kde se předpokládá jednání s lidmi umisťovat vhodnější pracovníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 10:09, před 11 lety

V tomto případě, pokud byly vratné lahve přijaty a byla za ně vyplacena příslušná částka, byla dodržena ustanovení zákona o ochraně spotřebitele. Přístup pracovnice lze řešit v rámci interního systému společnosti - tedy i případné sankce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.