Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Od prosince 2018 do brezna 2019 mi nebylo nikym receno ze aplikace T Mobile neukazuje spravne vyuctovani a faktura na me t. cislo nechodila. Nebyla jsem o dluhu informovana ani svym operatorem prostrednictvim sms ci emailu.
Telefon byl a je stale aktivni.
U T Mobilu mame spolecne s manzelem 5 tel. cisel plus 2 internety.
Platime vzdy vse cas a se sluzbami az do ted kdy mi prisly upominky a pokuty, ze neplatim jedno z cisel v cas. Jsem v uzasu jak neadekvatne jsem informovana o platbach atd.
Veskere upominky a pokuty jsem samozrejme ihned zaplatila, jsem radne platici zakaznik, viz ma letita hist. u T Mobilu, ale prechodem na novy system plus nezasilanim faktur a neinformovatelnost z Vasi strany. Se ze me stal neplatic.
Prosim Vas timto o provereni meho pripadu (vraceni pokuty za splatnost a upominky a take vymazani ze Solusu, pokud jsem tam byla vlozena) a nahlednuti k platebni historii, kterou mam u Vas jak ja, tak manzel v poradku.
Velice Vam dekuji za Vas cas
Petrakova Denisa
Vraceni pokuty a poplatku za upominky
|
Tweet |
V případě, že se jednalo o pochybení či technickou chybu na straně operátora, je na místě jej kontaktovat a uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.