Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 24.02.2019 jsem si u Vás na stránkách Pošta Zdarma objednala zboží za celkem 1836,-Kč, objednávka číslo 1190152502, do dnešního dne jsem žádné zboží neobdržela cca 46 dní, dle vaší informace je obvyklá doba dodání do 15-25 dní. Žádám Vás o vysvětlení a dodání objednaného zboží a nebo navrácení zaplacené částky.
S pozdravem
J. Kureková
Dodání objednaného zboží v nejbližším možném termínu (do týdne) a nebo vrácení celé částky.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
dle našich informací jsou Vaše zásilky v pořádku na cestě k Vám.
Pokud by Vám Vaše zásilky nedorazily do maximální lhůty pro doručení, obraťte se prosím na našich stránkách v zákaznickém servisu na reklamaci nedodání zboží.
Na Váš email jsme Vám nyní zaslali odkaz, kde případně svou reklamaci můžete vyplnit.
Pokud by jste měla jakýkoliv další dotaz, napište nám prosím na náš email a my Vám poradíme.
Děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem
Pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.