Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Před týdnem jsme si zakoupili v Kauflandu 5 Kg pytel brambor varný typ B . Na vizitce bylo napsáno země původu Francie, odrůda Melody velikost 40+. Dovozce CF Trading s.r.o. Korycany 86 277 43 Chlumin
Zakoupeno za 90,- Kč 5 Kg. Po rozdělání zjištěno, že polovina brambor obsahují černou plíseň a nedají se požívat a druhá polovina připadá jako krmné brambory samý strup a když je konečně okrájíte tak z nich máte sotva polovinu. To si opravdu myslejí naši obchodníci, že aby měli co největší zisky, tak budou dovážet krmné brambory, doma je nasáčkují a okamžitě z nich udělají stolní brambory typu B. To si vážně někdo mysli, že jsme dobytek a můžeme žrát krmné brambory? Hlavně, že si někdo namastí kapsu?
To je snad věc Čoiky případně České zemědělské a potravinářské inspekce? Stačí porovnat co dovozce nakupuje a co cpou do pytlíku? Nebo si snad někdo myslí, že budeme my spotřebytelé za ně dělat jejich práci?
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.