Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.2.2019 jsem v e-sjopu Smarty CZ vytvořil objednávku na iPad Pro + Apple Pen. Vybral jsem si jej, protože inzeruje, že v případě objednávky do 16:15 doručí zboží daný den. Zboží jsem objednal v 15:09 v pátek. (O tom, že byla platba přijata přesně v tento čas dorazilo povrzení e-mailem). Během dalších 2 hodin mě nikdo nekontaktoval o předběžném času doručení. V 17:43 jsem tedy volal na infolinku.Ta mě nechala čekat přes 15 minut aby poté hovor v 18:00 ukončila. Pro dalším zavolání jsem byl upozorněn že jim skočila provozní doba a ať zavolám v pondělí.
V sobotu jsem se vydal osobně do kamenné prodejny zjistit kde je má zásilka. To mi však nikdo nebyl schopný říct.
Po víkendu v pondělí mi po zavolání na infolinku řekli že finálně balíček dorazí večer mezi 18:00 - 22:00. Moje prosba, jestli mi může dopravce zavolat alespoň hodinu dopředu (a ne až bude stát autem před budovou) byla zamítnuta s tím, že s nimi dopravce nekomunikuje.
Takto si definitivně profesionální přístup při nákupu elektroniky za desítky tisíc nepředstavuji.
Recenzi jsem sdílel prostřednictvím Googlu pod odkazem : https://www.google.com/maps/reviews/@50.0834663,14.4305701,15.86z/data=!4m5!14m4!1m3!1m2!1s109669412942571585696!2s0x470b95ec4fdb6b99:0x6fa2d88c977aed5c?hl=cs?utm_source%3DGoogleMaps-cs
Dorazila odpověď, dle které se snaží prodejce zbavit viny bez jakéhokoliv náznaku omluvy.
IPad Pro + Apple Pen
Prosím o přezkoumání, zda-li tento přístup, kdy prodejce dodává zboží v jiné době, než v jaké inzeruje, není opakovaný. V takovém případě by měl lživé informace na internetu upravit, aby se nestalo dalším lidem, že v pátek objednají dárek se slibem doručení tentýž den, který pak dorazí v pondělí večer.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Dobrý den,
jak jsme Vám již psali v odpovědi na Vaši recenzi na Google.
Vaše objednávka byla opět prověřena a závěr je neměnný. Objednávka byla přijata v pátek po 15:00, v této objednávce jste zvolil platbu on-line. Z důvodu, že se platba připsala v 16:38 nebylo možné zásilku expedovat téhož dne, z důvodu, že se expedice uzavírá v 16:15. O připsání platby jste byl v tento čas informován SMS zprávou, nikoli emailem v době přijetí objednávky, jak uvádíte. Objednané zboží tedy bylo doručeno následující pracovní den - tzn. v pondělí.
S pozdravem
Pavlína Slavíková
reklamační oddělení
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.