Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#31947Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2019, před 6 lety

Lukáš Frydrych

Znění stížnosti

Dne 8.4.2019 jsem si na prodejně v Libochovicích jsem koupil Mor. uzené. na obale byla cena 60,70,-(cena za kg 119) ovšem naúčtováno mi bylo 86,19,-(169 za kg) účtenku i zboží mám.Pokladní nám nevydala body s tím, že máme přijít až budou.Následně vedocí byl ke mě a mé rodině arogantní až drzý a vlastně podle jeho slov za to můžeme mi, protože oni nestíhají přelepovat zboží. Arogantní chování mladého vedoucího dospělo k našemu odchodu. číslo účtenky:29081212123501621


Produkt

Moravské uzené maso - ean kod - 2945797005105


Požadované řešení

Omluvu mladého pana vedoucího na prodejně v Libochovicích. Chápu, že se může stát chyba i bychom ji pochopili, ale jeho arogantní chování ještě před dětmi nemohu tolerovat. Samozřejmě chci rozdíl ceny doplatit, mám kompletní fotodokumentaci, popřípadě i několik svědků, kteří incidentu přihlíželi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 13:01, před 6 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 16:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.