Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 8.4.2019 jsem si na prodejně v Libochovicích jsem koupil Mor. uzené. na obale byla cena 60,70,-(cena za kg 119) ovšem naúčtováno mi bylo 86,19,-(169 za kg) účtenku i zboží mám.Pokladní nám nevydala body s tím, že máme přijít až budou.Následně vedocí byl ke mě a mé rodině arogantní až drzý a vlastně podle jeho slov za to můžeme mi, protože oni nestíhají přelepovat zboží. Arogantní chování mladého vedoucího dospělo k našemu odchodu. číslo účtenky:29081212123501621
Moravské uzené maso - ean kod - 2945797005105
Omluvu mladého pana vedoucího na prodejně v Libochovicích. Chápu, že se může stát chyba i bychom ji pochopili, ale jeho arogantní chování ještě před dětmi nemohu tolerovat. Samozřejmě chci rozdíl ceny doplatit, mám kompletní fotodokumentaci, popřípadě i několik svědků, kteří incidentu přihlíželi
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.