Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 8.4.2019 ve 13.00 hod. jsem navštívila Vaši prodejnu T-mobile v Mostě v NS Central. Můj 13-letý syn využívá službu T30 a přišlo mi vyúčtování na častku vyšší než 1000 Kč. Se zaměstnancem prodejny v přítomnosti vedoucího jsem jednala v tom smyslu, že jsem si vědoma své chyby, protože jsem si syna nepohlídala, účet samozřejmě uhradím, ale chtěla bych jeho službu v případě vyčerpání 1 neomezené hodiny po provolání nastavene částky nad limit omezit, aby nedošlo ke stejné situaci jako tento měsíc. Pracovníkem prodejny i vedoucím prodejny mi však bylo oznámeno, že podobnou službu Vaše firma neposkytuje. Jediné řešení, které mi nabídli bylo nastavení neomezeného paušálu. Když jsem s řešením nebyla spokojená a požádala o zrušení služby T30 na synově SIM kartě s tím, že mu budu nějakou dobu dobíjet kredit, mi oznámili, že službu zrušit nemůžu a pokud na zrušení budu trvat, dají mi 30-ti denní výpovědní lhůtu přes to, že mám smlouvu bez úvazku. Dnes jsem kontaktovala Vaši telefonickou linku, kde mi vaše operátorka sdělila, že se ani jedna informace nezakládá na pravdě a limit mi u synova telefonu nastavila. Šla jsem se tedy opakovaně zeptat zpět do prodejny, kde jsem opět kontaktovala vedoucího prodejny, který mi opět tvrdil, že nastavení limitu nemáte v nabídce, že operátorka lže a že se ještě budu divit...... mám pocit, že takovéto nekorektní jednání vašich pracovníků Vaší společnosti nedělá příliš dobré jméno a že by hlavně na vedoucích místech měli být zaměstnáni lidé s charakterem a slušným a loajálním jednáním.
Řešení této situace přenechám Vaší společnosti. Mělo by být ve Vašem zájmu udělat patřičné kroky, aby se podobná situace neopakovala - pracovníci svým jednáním poškozují dobré jméno Vaší společnosti.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení zboží a služeb užit nepravdivý údaj, případně byl-li podstatný údaj o zboží nebo o službě opomenut, mohlo by se jednat o klamavé konání, resp. o klamavé opomenutí, která patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelovi škodu, má spotřebitelka možnost žádat náhradu této škody.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu nebo České obchodní inspekce, nikoli prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.