Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dnes při výpisu vyúčtování jsem zjistila, že mému postiženému synovi přišly od služby DIMOCO Europe GmbH SMS v době od 18.3. do 22.3.2019 v částce 2277 Kč. Žádám tímto tuhle službu o okamžité zrušení zasílání takovýchto zpráv a požaduji navrácení celé částky. Syn je těžce postižený a má telefon aby se mi mohl dovolat, když se něco přihodí. Kuřicová Karin
neoprávněné zasílání SMS od služby DOMICO Europe GmbH na tel 722538020
Zrušit zasílání SMS a požaduji navrátit celou neoprávněně strhnutou částku 2277Kč
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Ahoj Karin Kuřicová,
My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.
Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!
Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.
Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz
S pozdravem
servisní tým DIMOCO
Dobrý den, děkuji společnosti za vyjádření k mé stížnosti, mne ale nezajímá co společnost dělá, ale kdy nám bude navrácená neoprávněně zaúčtovaná částka. Telefonní číslo patří mému postiženému synovi, proto ho mám neustále pod kontrolou a vím kdy jaké zprávy přišly a nebo byly odeslány. Z Vaší společnosti jsem takovéto zprávy nezaregistrovala. Jak si tady pročítám, nejsem jediná, která má s Vaší společností problém. Kuřicová
Dobrý den,
díky za vaši zpětnou vazbu.
Chcete-li pomoci s vaším případem, obraťte se prosím na MPSC - Mobile Payments Service Center - která vyřizuje požadavky na požadavky uživatelů a kontaktuje vás s poskytovatelem služeb:
E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz
Hotline: CZ 0844444484 (za místní ceny)
Po-Pá 09: 00-17: 00
Děkuji.
S pozdravem
servisní tým DIMOCO
Dobrý den, napsala jsem tedy mou stížnost na uvedený email a kupodivu přišla ihned odpověď, že jsou ochotni částku za prémiové SMS vrátit zpět. Co mne zarazilo je, že nechtějí žádný výpis účtu, kde jsou SMS uvedené a celková částka, jen telefonní číslo, na které byly SMS účtovány, a dále doložit název a číslo účtu mé banky. Prosím o vyjádření DTestu, zda už v minulosti někdo takhle postupoval a kontaktoval společnost MPSC - Mobile Payments Service Center a zda mu částka byla navrácena nebo je to další podvod.
Děkuji Kuřicová
Bohužel nedostáváme ve všech případech zpětnou vazbu, ale v těch, kdy k poskytnutí zpětné vazby došlo, byly peníze vráceny.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla doplnit vývoj, případně stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
včerejším dnem se moje stížnost dočkala kladné odpovědi. Společnost uhradila celou částku a tímto Vám chci poděkovat za tyto stránky, na kterých jsem se dočetla jak postupovat v takovýchto případech. Díky za to.
S pozdravem Kuřicová K.
Hodnocení: