Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, včera tj. 9.4.2019 a dnes 10.4.2019 vynechal autobus linky 701 zastávku Pardubice Nemošice škola ráno v 8:00 bez zjevného důvodu. Jedná se sice o výlukový jízdní řád ovšem nikde neni napsáno, že se má tato zastávka vynechávat nebo že je přesunuta jinam. Kvůli bezohlednosti řidiče na dané lince, jsem se již podruhé dostavil do práce pozdě, což je pro mě naprosto nepřijatelné. P.S. Autobus jsem viděl jak místo, aby zatočil k výše uvedené zastávce, zatočil na druhou stranu směr Chrudim.
Žádám, aby vaši řidiči dodržovali svou trasu, a nedělali vlastní neopodstatněné rozhodnutí o vynechání zastávky na jejich trase i v případě výluky, jelikož nikde není uvedeno, že by došlo ke změně trasy nebo přesunutí dané zastávky Pardubice, Nemošice škola. Děkuji.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.