Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31965Vynechání zastávky Nemošice škola bez zjevného důvodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2019, před 6 lety

Pavel Minář

Znění stížnosti

Dobrý den, včera tj. 9.4.2019 a dnes 10.4.2019 vynechal autobus linky 701 zastávku Pardubice Nemošice škola ráno v 8:00 bez zjevného důvodu. Jedná se sice o výlukový jízdní řád ovšem nikde neni napsáno, že se má tato zastávka vynechávat nebo že je přesunuta jinam. Kvůli bezohlednosti řidiče na dané lince, jsem se již podruhé dostavil do práce pozdě, což je pro mě naprosto nepřijatelné. P.S. Autobus jsem viděl jak místo, aby zatočil k výše uvedené zastávce, zatočil na druhou stranu směr Chrudim.


Požadované řešení

Žádám, aby vaši řidiči dodržovali svou trasu, a nedělali vlastní neopodstatněné rozhodnutí o vynechání zastávky na jejich trase i v případě výluky, jelikož nikde není uvedeno, že by došlo ke změně trasy nebo přesunutí dané zastávky Pardubice, Nemošice škola. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2019 09:00, před 6 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 14:33, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.