Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#31967Nefunkční satelitní TV od t-mobile

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 minut 22 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2019, před 6 lety

David Hlubuček

Znění stížnosti

Dobrý den, mám u Vaší firmy T-mobile 5 služeb. Jednou z nich je satelitní TV. Do 14 dní od nainstalování služba přestala fungovat. 3.dubna jsme Vám nahlásili poruchu, technik na telefonu přislíbil. Rychlé řešení. Od té doby jsme několikrát kontaktovali Vaše centrum a několikrát byli ujištěni, že zařízení urychleně opravíte. Rovněž jsme byli opakovaně ujištěni, že nám technik obratem zavolá kdy k opravě dojde. Do dnešního dne nejen, že není zařízení opravené, ale ani se nám nikdo neozval s přibližným termínem opravy. Domnívám se, že firma Vaší velikosti a Vašich zisků si může dovolit kvalitnější služby než je příjezd technika za dobu delší než 7 dní. Nevím jestli je problém v komunikačním centru nebo má firma málo techniků, ale nebyla bouře ani zemětřesení, abychom mohli říct, že je výjmečný stav a brát na to ohledy. Žádám Vás o opravu zařízení a náhradu vzniklé škody. Nemáme problém na kvalitu Vašich služeb upozornit na sociálních sítích nebo některých TV pořadech, ale považujeme to za poslední možnost jak se bránit takto nekvalitním službám. S pozdravem Bc. David Hlubuček


Produkt

Satelitní TV


Požadované řešení

Oprava zařízení v co nejkratší lhůtě a náhrada způsobené škody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2019 10:42, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.