Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, dne 26.11.2013 jsem v prodejně TEsco v prodejně Nový Smíchov zakoupila tablet Go Clever Hodnotě 1999,- . PO čtyřech měsících, jsem vytahovala konektor z tabletu a konec konektoru zůstal uvnitř tabletu. Dne 6.4.2014 jsem chtěla uplatnit reklamaci, reklamace byla přijata s tím. že se mi někdo do 3O dnů ozve. Nikdo se mi neozval, tak jsem 7.5.2014 šla do Tesca, zjistit, kde je problém. Pracovník Infocentra byl vysoce arogantní, přinesl mi tablet se slovy, že reklamace je zamitnuta. Když jsem chtěla znát důvod, tak žádný nebyl uvedený v reklamačním protokolu a daný pracovník mi jej nebyl schopný říct. Byla mi navrhnuta oprava včetně dopravného za 600,- . To jsem odmítla, jelikož si nejsem vědoma, že bych s tabletem špatně zacházela. Reklamační protokol jsem odmítla podepsat, jelikož s tím nesouhlasím. Zeptala jsem se tedy na další postup ani ten mi nebyl sdělen. Bylo mi sděleno, že se mi do týdne někdo ozve. Je to dvanáct dní a nikdo se neozval.
Go Clever Orion.
Vrácení peněz - kvůli neblahým zkušenostem a závadě tabletu
|
Tweet |
V tomto případě, pokud nebyla reklamace vyřízena do 30 dnů, včetně informování spotřebitele, došlo k porušení § 19 zákona o ochraně spotřebitele. Z tohoto důvodu je oprávněn kupující k podání podnětu České obchodní inspekci - pro nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace a nevystavení písemného odůvodnění zamítnutí reklamace. Zároveň dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele může od smlouvy odstoupit.
Společnost Tesco Stores ČR a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Hodnocení: