Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#3197Zamítnutá reklamace - bez udání důvodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2014, před 11 lety

Barbora Chromcová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 26.11.2013 jsem v prodejně TEsco v prodejně Nový Smíchov zakoupila tablet Go Clever Hodnotě 1999,- . PO čtyřech měsících, jsem vytahovala konektor z tabletu a konec konektoru zůstal uvnitř tabletu. Dne 6.4.2014 jsem chtěla uplatnit reklamaci, reklamace byla přijata s tím. že se mi někdo do 3O dnů ozve. Nikdo se mi neozval, tak jsem 7.5.2014 šla do Tesca, zjistit, kde je problém. Pracovník Infocentra byl vysoce arogantní, přinesl mi tablet se slovy, že reklamace je zamitnuta. Když jsem chtěla znát důvod, tak žádný nebyl uvedený v reklamačním protokolu a daný pracovník mi jej nebyl schopný říct. Byla mi navrhnuta oprava včetně dopravného za 600,- . To jsem odmítla, jelikož si nejsem vědoma, že bych s tabletem špatně zacházela. Reklamační protokol jsem odmítla podepsat, jelikož s tím nesouhlasím. Zeptala jsem se tedy na další postup ani ten mi nebyl sdělen. Bylo mi sděleno, že se mi do týdne někdo ozve. Je to dvanáct dní a nikdo se neozval.


Produkt

Go Clever Orion.


Požadované řešení

Vrácení peněz - kvůli neblahým zkušenostem a závadě tabletu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 10:13, před 11 lety

V tomto případě, pokud nebyla reklamace vyřízena do 30 dnů, včetně informování spotřebitele, došlo k porušení § 19 zákona o ochraně spotřebitele. Z tohoto důvodu je oprávněn kupující k podání podnětu České obchodní inspekci - pro nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace a nevystavení písemného odůvodnění zamítnutí reklamace. Zároveň dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele může od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 13:55, před 10 lety

Společnost Tesco Stores ČR a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.3.2015 13:56, před 10 lety


Barbora Chromcová

Hodnocení: