Společnost


ContextLogic, Inc

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31972Nedodání zboží a nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2019, před 6 lety

Pavel Krejza

Znění stížnosti

11.11.2018 jsem si objednal 5 věci z wish. 2 došli ale zbývající 3 ne. Když jsem kliknul v objednávce na stav objednávky, objevilo se že je zboží na cestě a jestli chci počkat na dodání. Mojí chybou bylo že jsem ho chtěl a tak jsem čekal. 17.1.2019 jsem psal že mi nic nepřišlo a od té doby si s nimi dopisuji a ted mi napsali že lhůta na vrácení peněz pominula a že je jim líto.Nikde ale nebyla v emailu žádná zmínka o nějaké lhůtě na vrácení peněz.Problém byl i v tom že jsem si změnil email adresu po objednání ale při přihlášení z této adresy jsem svou objednávku neviděl a trvalo mi dost dlouho než jsem si vzpoměl na původní heslo. Toto všechno jsem jim ale psal již od 13.11.2018 kdy mi psali že odesílají objednávku. A navíc na objednávce byl Vietnam jako moje země což jsem nepochopil a upozorňoval jsem na tuto nesmyslnost.


Produkt

Extendable Selfie Stick Wirele... Obchod: yellowgogo Počet: 1 Barva: Černá Status: Odesláno Sledovací číslo: UF044568767SG Odhad expedice: 5. 1. 2019 - 9. 1. 2019/ Číslo objednávky 5be6ecf60ea3bf4d46a22fcb Bluetooth headphones earphones... Obchod: Shenzhen Huaqiang Consumer Electronic Technology Co., Ltd. Počet: 2 Barva: Zelená


Požadované řešení

vrátit peníze nebo zboží znovu odeslat na náklady wish


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2019 15:49, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost zaměřuje na české spotřebitele, uplatní se v daném případě český právní řád.

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2019 15:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.