Společnost


ENVONA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#319771.Odstup od smlouvy , 2. nemožnost se domluvit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2019, před 6 lety

Pavlína Pazderková

Znění stížnosti

Loni podomní lidé umluvili starou ženu, mou babičku , aby jim podepsala novou smlouvu , ikdyž byla registrována u Bohemia Energy. Slibovali jí jisté výhody. Na smlouvě nebylo datum , razítko, podpis , prostě nic, dle mého neplatná smlouva!! Ale i přes to jsem byla z babičky strany urgována po 14 dnech , možná později, nebylo tam to datum, abych sepsala odstoupení od smlouvy. Sepsala jsem, odeslala, doklad o odeslání máme, psala jsem 2x email, bez reakce ze strany Envony. Tento týden v pondělí 8.4.2019 přišel opět dopis, kde máme doložit naše faktury z loňského roku a zda je elktrika a plyn skutečně psán na mne. Nechápu, co je jim do toho, proč mám zasílat fakturu z Bohemia Energy do Envony? Nepotřebuji žádné ,,nové výhody".
Chci , aby bylo pochopeno, že poctivě platíme a jsme skutečně zaregistrováni v Bohemia Energy a měnit se na tom nic nebude.Byla bych ráda, kdyby konečně ustalo tohle uhánění a kontaktování pro nic za nic. Nejsme u Vás a osobní smlouvu s Bohemia nedám, zkuste si ji vyžádat, ale pochybuji, že Vám bude dána- ochrana majitele!
S pozdravem P.P.


Požadované řešení

Žádám o nekontaktování , a konečně pochopení, že skutečně s Vámi nemáme a nechceme mít NIC SPOLEČNÉHO. jsme u jiného dodavatele, vše je sepsáno řádnou smlouou a na mé jméno !!! Tedy stará žena zde nemůže nic podepisovat, jelikož je u mne jen v nájmu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2019 16:00, před 6 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl porušen zákon o ochraně spotřebitele, dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Více o podání na https://www.coi.cz/podatelna/.

Co se týká práva na odstoupení od smlouvy, má společnost povinnost poučit spotřebitele o tomto právu. V situaci, kdy spotřebitel nebyl řádně poučen o právu odstoupit od smlouvy do 14 dnů od uzavření smlouvy a nebyl jí poskytnut vzorový formulář k odstoupení od smlouvy dle § 1820 odst. 1 písm. f) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, uplatní se § 1829 odst. 2 občanského zákoníku. Toto ustanovení výslovně stanoví: "Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f), může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle odstavce 1. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel."

Lhůta pro odstoupení od smlouvy se tedy při absenci zákonného poučení prodlužuje o rok. Jestliže spotřebitel projevil v dané lhůtě vůli smlouvu ukončit, je toto jeho jednání nutné vyložit jako uplatnění práva na odstoupení od smlouvy, neboť podle § 555 odst. 1 občanského zákoníku se právní jednání posuzuje dle svého obsahu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2019 16:52, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.