Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
v únoru tohoto roku 2019 jsem se zaregistroval na portále Be2.
Chtěli po mě zaplatit příspěvek nějakých 156 Kč, to jsem zaplatil.
Dnes by mi byla zablokována částka z mého účtu ve výši 2247 Kč portálem Be2.
Prosím o radu, jak toto členství zrušit - vypovědět a pokud možno, penize co se účtují za prodloužení člensví aby se mi vrátily.
Mnokrát děkuji.
l.bursik@seznam.cz
Chtěl bych dosáhnout toho, aby mě vymazali ze své evidence a dále nepožadovali příspěvky za prodloužení členství.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den,
řešil sem případ i po vlastní ose.
Čerpal sem z výpovědí ostatních poškozených.
Musel sem podepsanou výpoved ze členství poslat na emailovou adresu zakaznickyservis@be2.cz
Mám potvrzení viz níže, že člensví je zrušené a že členství bude ukončeno až dne 10/07/2019
Bohužel peníze, které mi strhli jsou pravděpodobně nenávratně pryč. Je prosím nějaká šance je dosstat zpět?
Tímto tedy beru věc jza uzavřenou a beru si ponaučení..
Dostalo se mi této odpovědi viz níže.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 10/07/2019
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Celková cena za prodloužené VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).
Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.
Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.
Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.
-------------------------------------------------------------
dTestu děkuji za pomoc a kladný přístup k věci.
Bursík
Spotřebitel se může obrátit na svou banku s žádostí o tzv. chargeback, pokud ji banka poskytuje. Jestliže se však podaří získat zpátky peníze, je nutné počítat s tím, že společnost bude požadovat, aby byly opět uhrazeny. Nicméně, bez pravomocného rozsudku, který by závazně stanovil povinnost zaplatit, se jedná pouze o upomínání soukromoprávní cestou.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.