Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.12.2018 jsme zakoupili v eshopu mixxx.cz mobilní telefon Zn. Iphone6 64gb/ použitý 12 měsíců záruka. Po necelých 4 měsících od koupě telefonu, začal iPhone nejprve samovolně vypínat a posléze přestal i nabíjet. Po asi týdnu, kdy byl iPhone vypnutý, se sice opět nastartoval a začal i nabíjet, nicméně samovolně vypínání přístroje stále přetrvává. Pokoušel jsem se kontaktovat provozovatele e-shopu, abych mohl zakoupené zboží reklamovat, bohužel ale provozovatel nereaguje na emaily, uvedený telefon na stránkách je stále mimo provoz a na stránkách mixxx.cz je upozornění, že v současné době je e-shop mimo provoz. Proto se obracím na vás, jak mám tuto záležitost resit.
Děkuji Martin Vostal
Appel iPhone 6 64 gb/ použitý. 12 měsíců záruka
Pozaduji buďto navrácení peněz a nebo výměnu za stejný telefon. V tomto se spíše přikláníme k variantě č.1, jelikož s provozovatelem eshopu mixxx.cz není možná komunikace.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci zakoupeného zboží, je prodávající povinen vydat potvrzení o tom, kdy reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. O reklamaci musí být rozhodnuto, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba potřebná k posouzení vady. Reklamace samotná musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od smlouvy odstoupit.
Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci, porušuje § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/podatelna/
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.