Společnost


Hoteluju CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31989Propadnutí zaplaceného voucheru a nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2019, před 6 lety

Iveta Pöschková - Šimůnková

Znění stížnosti

Dobrý den, zaplatila jsem si přes slevový portál "Pepa.cz" Voucher na 3denní pobyt pro 2 v hlavní 4hvězdičkové budově hotelu Orlík v částce 4.490,- Kč. Bohužel hotel Orlík mi oznámil ukončení spolupráce s portálem Pepa.cz a nemohla jsem absolvovat pobyt v tomto hotelu. Když jsem se dotazovala na portále Pepa.cz na adrese podpora@pepa.cz, tak mi nabídli jiné zboží nebo vrácení peněz, tak jsem si vybrala vrácení peněz a oni mi odepsali, že to bude vyřízené do 30 dnů. Ale bohužel, žádné peníze nebyly vráceny. Na další zprávy již nikdo nereagoval. Woucher měl platnost do 31.3.2019 a po tomto termínu jsem obdržela zprávu, že mi woucher, když jsem ho nevyčerpala,propadl. Takže jsem nemohla absolvovat pobyt a ještě jsem přišla o peníze. Ráda bych tyto peníze získala zpět, protože to není pro mě žádná malá částka. Pokud se to dá nějak vyřešit, budu jenom ráda. Děkuji. Pöschková - Šimůnková


Požadované řešení

Vrácení peněz za neabsolvovaný woucher.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2019 09:37, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 16:23, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.