Společnost


Krzysztof Sławomir Szebesta

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31990Pozor na internetovou firmu i-les

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2019, před 6 lety

František Kraus

Znění stížnosti

Objednal jsem na www.i-les třífázový benzinový generátor German 1x230V, 1x400V. Místo něj došel jednofázový 2x230V, podstatně lacinější, a pro třífázové spotřebiče nepoužitelný. Převzal jsem jej v depu zásilkové služby PPL 2.4.2019. Korespondence mnoho e-mailů, místo výměny slíbené 4.4. t.r. poslal kurýra PPL, který dorazil 10.4., aby si odvezl ten dodaný, přes urgenci faktury bez řádného dokladu, nepřivezl správný, ani dodnes neposlal fakturu, doklad o koupi.
Odmítl jsem vydat ten nesprávný, protože není jistota, že bych vůbec něco jiného, nebo peníze, dostal.
V Obchodním rejstříku Justice.cz nedohledatelná firma, ani podle IČ, ani podle názvu ani jména. Zřejmě nepříliš solidní.
Protože jsem důchodce, je pro mne vydaných téměř 5000,- značný obnos. Mám i obavu poslat přístroj zpět v termínu 14 dnů zákonem stanovené doby na vrácení, na adresu uvedenou na www stránkách, protože nesouhlasí ani s adresou pana Szebesty, abych vůbec vymohl s pomocí právníka vrácení peněz.


Produkt

Elektrocentrála generátor German model 2018, 1x230V, 1x400V, 50Hz, 2,9kW


Požadované řešení

Výměna za objednaný typ, v případě, že není k dispozici, vrácení zaplacené ceny (vč. dopravného).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2019 09:27, před 6 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 19:45, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.