Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#31996Obtěžující hovory již dva měsíce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2019, před 6 lety

Vladislava Skálová

Znění stížnosti

Dobrý den, již dva měsíce jsem terorizována touto společností. Nejenže v naprosto nevhodné časy, o víkendu, večer, ráno, v podstatě kdykoli, ale taktéž již z osmého čísla. Všechna čísla okamžitě blokuji, již jsem si stěžovala i na stránkách firmy, nicméně teror pokračuje dál. Zde předkládám čísla, která mě již volala: 739840955, 739840459, 739833343, 739846616, 739841024, 739838428, 739840846, 739836563...
Svoji stížnost na firmu doložit nemohu, bohužel patřím mezi ty poctivější lidi, kteří se domnívají, že není třeba vše okamžitě zakládat do důkazního materiálu.
Firmu jsem nikdy dříve sama nekontaktovala, nevyhledávala jsem žádnou jejich reklamu, ani na žádné podobné produkty. Zajímalo by mě, kde získali moje číslo a proč mě stále obtěžují i přes můj vyjádřený nesouhlas.


Požadované řešení

Ráda bych, aby teror ze strany firmy Helvetia ustal. Zjišťuji, že nejsem sama, tato firma je uvedena na všech možných stránkách typu "kdo mi volal". Bylo by na čase, aby dodržovali zákony ČR i EU.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2019 10:43, před 6 lety

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje mj. i tel číslo, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.

Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo jí o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.4.2019 11:25, před 6 lety

Vážená paní Skálová,

dovolte nám vysvětlit situaci.

V naší databázi evidujeme pouze údaje zákazníků, kteří u nás provedli nějakou objednávku.
Pokud tedy nebyla učiněna objednávka, s údaji my nepracujeme, nevlastníme je a ani s nimi pracovat nebudeme.
A jestli byla učiněna objednávka, s údaji pracujeme výlučně za účelem zpracování a expedice dané objednávky. Nikdy ale údaje neposkytujeme třetí straně pro marketingové účely.
Když my někoho oslovíme nabídkou, jedná se vždy o našeho zákazníka, který u nás už někdy nakupoval a využití údajů pro nabídky nijak neomezil.

Jestli tedy došlo k Vašemu oslovení pomocí telefonu, a nebylo voláno z našeho čísla 234 099 888, což jak uvádíte nebylo, zřejmě došlo k oslovení ze strany některého z našich externích partnerů, kteří nabízejí produkty a služby naší značky. Partneři pro nabízení služeb potenciálním zákazníkům používají své zdroje kontaktů a informace o těchto zdrojích s naší společností NESDÍLEJÍ.
V souvislosti s nyní medializovaným GDPR si Vás dovolujeme upozornit, že za osobní údaje jsou považovány veškeré informace o fyzické osobě, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat zejména odkazem na určitý identifikátor, například na jméno, identifikační číslo nebo lokační údaje (čl. 4 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679).
Tzn., že samotné telefonní číslo není osobním údajem. Tím se stane, až když je číslo např. (v rámci objednávky) spojeno se jménem/adresou.

Rovněž upozorňujeme, že GDPR upravuje a rovná pravidla pro bezpečnost dat, zpracování osobních údajů zejména pro reklamu a zákazníkům dává lepší možnost si své údaje spravovat. Rozhodně ale nikomu nezakazuje používat údaje získané od zákazníka ke zpracování jeho objednávky. Zpracování osobních údajů kupujícího pro uzavření kupní smlouvy a jejího splnění nepodléhá souhlasu ze strany kupujícího, jelikož jejich zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy s kupujícím (čl. 6, odst. 1, písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679).

V aktuální situaci pro Vás proto můžeme udělat to, že s Vaším souhlasem smluvní partnery oslovíme a požádáme je, aby v případě, že Vaše číslo vedou ve své databázi, toto číslo neprodleně vymazali a pro nabídky našich i jiných produktů jej nikdy nepoužívali.

Pokud nám zašlete číslo, ze kterého Vám bylo voláno, pomůže nám to lépe identifikovat partnera, který Vás mohl oslovit.


S přátelským pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.4.2019 16:03, před 6 lety


Vladislava Skálová

Objednávka nikdy učiněna nebyla, nemám zájem o žádné služby tohoto typu. Sáhodlouhé vyjádření ze strany Helvetia je evidentně účelová hromada slov. Ráda bych ukončila tuto milou záležitost tím, že již touto (ani dalšími, zčistajasna disponujícími mým telefonním číslem) pochybnou společností nebudu obtěžována.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.5.2019 11:59, před 6 lety

Pokud nesdělíte, jaké telefonní číslo se má proti dalšímu volání ošetřit, nelze požadavek vyřešit.
Identifikovala jste doposud jen čísla, která vám volala.

S přátelským pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2019 09:27, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.6.2019 15:31, před 6 lety


Vladislava Skálová

Po zveřejnění mé stížnosti obtěžující chování ze strany společnosti Helvetia ustalo. A to i bez zveřejnění telefonního čísla. Tak je to asi všem jasné, jak to bylo, ne?
Děkuji za pomoc při řešení a považuji to (je mi jasné, že jen prozatím) za vyřešeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.6.2019 07:57, před 6 lety

Dobrý den,

jestli to nebude tím, že telemarketingový partner na Vašem čísle s nabídkou neuspěl, tudíž vaše číslo přestal vytáčet.
Jak to bylo ve skutečnosti bez identifikace volaného telefonu opravdu prověřit nedokážeme. Rovněž ale také nedokážeme zajistit, aby na toto číslo v budoucnu nezavolal někdo jiný.

Kdybychom to číslo znali, mohli jsme ho nechat zablokovat. Jinak nemůžeme sloužit a více k tomuto případu nemáme co dodat.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.