Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, u spol Be2 jsem aktivoval členství za 147,-kc na měsíc na zkoušku. Po potvrzení platby a přečtení emailu kde bylo psáno , že po měsíci se automaticky strhne částka 2247,-kč, jsem okamžitě podal výpověď a nesouhlas s další platbou. Od společnosti žádné reakce , až když "spadla klec" a započal kolotoč emailů. Kde já ,jasně dokládám výpověď , kterou spol Be2 nechce akceptovat. Vše vygradovalo nyní, kdy mi již po druhé přišel email do kolekce@auerwittethiel.com / právní zástupce spol.Be2/ kde požadují zaplacení polatku 168,85 EUR . I jim jsem odpovídal a přiložil soubory komunikace s Be2 , výpověď atd. Ale nikdo neodpovídá, jen dnes přišla další upomínka. Vzhledem k tomu, že jsem chtěl vše od začátku vyřešit sám ,ale již na to nestačím , prosím o vaší pomoc.
be2: CZ-2018-11-19-179459044-AS-DN , u kolekce@auerwittethiel.com: 28619003271
Zastavení vymáhání všech pohledávek, kompletní zrušení členství a smazání profilu u Be2.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel smlouvu včas vypověděl, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ním a společností. Vypovězením smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelovi zaplacení členského poplatku.
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den, nějak se vše protahuje a čas 26.4. do kdy mám zaplatit dluh se blíží.
Rád bych připsal,že jsem nekolikrát vše přeposílal i na email: michal.hlavacek@be2.com ,ale nikdy nepřišla žádná odpověď,jak mám prosím postupovat dále? Děkuji.
Pokud spotřebitel členství včas výpovědí ukončil, potom mu doporučujeme uschovat veškerou dokumentaci a komunikaci se společností, která se k tomu váže. Pokud společnost bude i přesto požadovat zaplacení poplatku za prodloužení, nemá na to žádný právní nárok, takže spotřebitel může z bezpečnostních důvodů také zablokovat a vyměnit platební kartu.
Stížnost přeřazujeme na společnost a vyzýváme ji, aby výpověď podanou spotřebitelem respektovala.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.