Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#31998Neoprávněné vymáhání dluhu externí společností

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2019, před 6 lety

M Hnat

Znění stížnosti

Dobrý den, u spol Be2 jsem aktivoval členství za 147,-kc na měsíc na zkoušku. Po potvrzení platby a přečtení emailu kde bylo psáno , že po měsíci se automaticky strhne částka 2247,-kč, jsem okamžitě podal výpověď a nesouhlas s další platbou. Od společnosti žádné reakce , až když "spadla klec" a započal kolotoč emailů. Kde já ,jasně dokládám výpověď , kterou spol Be2 nechce akceptovat. Vše vygradovalo nyní, kdy mi již po druhé přišel email do kolekce@auerwittethiel.com / právní zástupce spol.Be2/ kde požadují zaplacení polatku 168,85 EUR . I jim jsem odpovídal a přiložil soubory komunikace s Be2 , výpověď atd. Ale nikdo neodpovídá, jen dnes přišla další upomínka. Vzhledem k tomu, že jsem chtěl vše od začátku vyřešit sám ,ale již na to nestačím , prosím o vaší pomoc.


Produkt

be2: CZ-2018-11-19-179459044-AS-DN , u kolekce@auerwittethiel.com: 28619003271


Požadované řešení

Zastavení vymáhání všech pohledávek, kompletní zrušení členství a smazání profilu u Be2.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2019 11:12, před 6 lety

Pokud spotřebitel smlouvu včas vypověděl, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ním a společností. Vypovězením smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelovi zaplacení členského poplatku.

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2019 10:04, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.4.2019 11:43, před 6 lety


M Hnat

Dobrý den, nějak se vše protahuje a čas 26.4. do kdy mám zaplatit dluh se blíží.
Rád bych připsal,že jsem nekolikrát vše přeposílal i na email: michal.hlavacek@be2.com ,ale nikdy nepřišla žádná odpověď,jak mám prosím postupovat dále? Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2019 13:35, před 6 lety

Pokud spotřebitel členství včas výpovědí ukončil, potom mu doporučujeme uschovat veškerou dokumentaci a komunikaci se společností, která se k tomu váže. Pokud společnost bude i přesto požadovat zaplacení poplatku za prodloužení, nemá na to žádný právní nárok, takže spotřebitel může z bezpečnostních důvodů také zablokovat a vyměnit platební kartu.

Stížnost přeřazujeme na společnost a vyzýváme ji, aby výpověď podanou spotřebitelem respektovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2019 08:34, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2019 05:30, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.