Společnost


O2 Family, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3200Nemožnost ukončit smlouvu na dobu určitou v řádné lhůtě, neposkytnutí ČVOP čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2014, před 11 lety

Petra Novotná

Znění stížnosti

Dobrý den,
od 14.5.2013 do 14.5.2014 jsem měla uzavřenou smlouvu na dobu určitou u tel. operátora Bonerix s.r.o.
Při změně operátora při neprolongaci smlouvy byla potřeba společnost informovat elektronicky na email vypoved@bonerix.cz (tak je to dle jejich postupů vyžadováno).
12.4.2014 jsem posílala elektronickou + papírovou výpověď
22.4.2014 - obdržela jsem formulář k vyplnění o údajích, k jakému operátorovi budu přecházet a zároveň bylo potřeba poslat naskenované OP (můj i přítele, na kt. bude tel. číslo přecházet) - proč?
28.4.2014 - veškeré podklady odeslány + žádost o ČVOP číslo pro převod tel. čísla
6.5.2014 - zaslán týž formulář opět s žádostí k vyplnění od někoho jiného ovšem ze stejné emailové adresy
6.5.2014 - týž vyplnění formulář s kopiemi OP el. zaslán + opět žádost o ČVOP číslo pro převod tel. čísla
12.5.2014 - opět žádost o vyplnění formuláře od další osoby ze stejného emailu
12.5.2014 - odpověď, že formulář již 2x mají a že žádám zaslání ČVOP čísla
18.5.2014 - po několikadenní urgeni mi byl opět zaslán email s tím, že žádost byla doručena ovšem uvedeno je jiné tel. číslo. ČVOP číslo mi nechtějí zaslat a opět mám posílat další formulář, tentokrát nikoli elektronicky, ale poštou. Telefonicky mi bylo sděleno, že ČVOP číslo obdržím pomocí sms týden před ukončením smlouvy.
19.5.2014 - kontaktována Telefonica O2 jakožto mateřská společnost a zároveň společnost, ke které chci tel. číslo převést, s tím, zda-li mají nějaký interní postup převodu, jelikož jsem se s tím doposud nesetkala. Pracovník o žádném takovém interním převodu nevěděl a sdělil, že potřebují ČVOP kod. Ihned na to kontaktována spol. Bonerix s.r.o. s tím, že potřebuji to číslo a ne neustále posílat formuláře. Pracovnice mi sdělila, že pokud chci ČVOP číslo musím opět absolvovat celou anabázi znovu. Já ovšem v každém mém emailu ČVOP číslo žádala viz komunikace v příloze. Víc pro mě nemůže udělat.
1) Na zpracování každého emailu si společnost spol. Bonerix s.r.o. vyhrazuje 10 pracovních dní, tzn. ke konci každé této lhůty jsem byla 3x žádána o stejný formulář, ačkoli odeslán byl. Dochází tak k umělému prodloužování vyřízení záležitosti., kt. nelze nijak uspíšit.
2) Nelze přímo telefonicky kontaktovat člověka, kt. výpověď či reklamaci vyřizuje. Vše funguje pouze pomocí emailové komunikace. Telefonicky ltze zkontaktovat pouze operátora, kt. není do záležitosti zasvěcen a pouze čte rekapitulaci ze systému. Nelze být na kompetentní osobu ani přepojen.
3) Může po mně společnost požadovat tak citlivé informace jako jsou údaje o tom, kam přecházím či kopie OP (k čemu jsou tyto podklady potřeba)? Během měsíce se mohu přeci rozmyslet, že přejdu někam jinam, tudíž chci pouze ČVOP číslo nikoli, aby se po mě vyžadovaly tyto údaje a pak se za mými zády zpracovával přechod.
4) Proč musím další formulář posílat již poštou, když vše předchozí se řešilo elektronicky? Proč není pouze 1 formulář, kterým proběhne tedy celý převod?
5) Proč mi odmítá spol. Bonerix s.r.o. sdělit ČVOP číslo, ačkoli jsem o něj v každém emailu žádala a ani jednou na něj nebylo reagováno?
6) od 12.4.2014 tuto záležitost aktivně řeším a do dnešního dne, tj. 19.5.2014 se mi nepovedlo přejít k jinému operátorovi, ačkoli smlouva skončila 14.5.2014
7) Žádost posílám na Vaše pracoviště, jelikož spol. Bonerix s.r.o. má provozovnu v Českých Budějovicích, patří ovšem pod Telefonica O2, ale IČ pod kt. bych zjistila, kde je sídlo je pouze na vyžádání viz další příloha. Je toto vůbec možné?
Další zvláštností je, že potvrzenu smlouvu ze strany spol. Bonerix s.r.o. jsem obdržela pouze elektronicky dne 23.7.2014 (smlouva uzavřená dne 14.5.2014) a to až po několikáté urgenci (dokonce to nejprve chtěli zpoplatnit ve výši 50,-kč).
Dané jednání není vůbec seriozní a opravdu už nevím, jak získat číslo pro převod, celou záležitost ukončit a eliminovat toto jednání do budoucna.
V příloze posílám smlouvu se spol. Bonerix s.r.o., email.komunikaci a sdělení, že IČ je pouze na vyžádání.

Děkuji za prověření dané záležitosti,
s pozdravem
Ing. Petra Novotná


Požadované řešení

Prosím o radu, jak získat ČVOP kod pro převod, ukončit danou záležitost a eliminovat dané jednání v budoucnu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2014 15:03, před 11 lety

Článek 1 odst. 2 opatření obecné povahy č. OOP/10/10.2012-12 stanoví poskytovatelům služby povinnost spolupráce při realizaci přenositelnosti telefonního čísla. Dále se mají subjekty vyvarovat jednání, které by narušilo rychlost, bezpečnost a plynulost procesu přenesení telefonního čísla. U opouštějícího operátora je nutné ukončit smlouvu a vyžádat si ČVOP. Žádost o přenesení telefonního čísla se podává u nového operátora, který posílá objednávku na přenos čísla opouštěnému poskytovateli služeb. Přenositelnost je konkrétní transakcí.
Postup pro přenos je upraven citovaným opatřením obecné povahy.
http://www.ctu.cz/cs/download/oop/rok_2012/oop_10-10_2012-12_.pdf

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 13:59, před 10 lety

Společnost Bonerix s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.