Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32001Manipulační přirážka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2019, před 6 lety

Marie Svobodová

Znění stížnosti

Moje dcera (17 roků)cestovala dne 6.4.19 z Dolní Dobrouče do Chocně, kdy z Dolní Dobrouče do Ústí nad Orlicí musela použít náhradní autobusovou přepravu. Průvodčí v autobuse nebyl nebo nepřišel, takže jízdenku si koupit nemohla. Protože autobus měl zpoždění, měla na přestup v Ústí nad Orlicí jednu minutu. Z obavy, že by spoj nestihla, jízdenku si nekoupila... Průvodčí ve vlaku to vysvětlila a bylo jí sděleno, že to teda má smůlu a že si jízdenku měla koupit přes internet... A průvodčí jí naúčtovala manipulační přirážku Kč 40,-.
Myslím si, že když už komplikace s náhradním autobusovým spojem a jeho zpožděním nastala, že by na to neměl doplácet cestující.
Opisuji údaje z jízdenky:
1154 ČD POP9249 379 886 *0007-458
6.4.2019 15:29 20618 Přerov


Požadované řešení

Žádám o vrácení Kč 40,- neoprávněně naúčtovaná manipulační přirážka za odbavení ve vlaku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 14:04, před 6 lety

Pokud spotřebitelka nesouhlasí s výší účtovaného jízdného, je na místě podat společnosti stížnost.

Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 16:23, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.