Počet nahlášených stížností: | 712 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 23 |
Dne 7.3.2019 jsem zakoupila na provozovně ve Znojmě,Brněnská 2939/23 vůz VW Polo 1.2,SPZ 5Z09237.
Reaguji na vaše rozhodnutí o reklamaci ev.č. 452359.V tomto rozhodnutí jsou nepřesnosti.Závada na centrálním zamykání byla od začátku,stejně jako vadný zadní stěrač.Závadu na centrálním zamykání jsem reklamovala 9.3.2019 a ne že se ten den projevila,stěrač byl reklamován okamžitě při koupi vozu s tím,že jej po dodání dílu opraví na provozovně.Tuto závadu neodstranili,protože objednali špatný stěrač.Centrální zamykání dveří auta jsme dali opravit do servisu M.K.QUATRO s.r.o.v Moravském Krumlově,vše po dohodě s pracovníkem provozovny ve Znojmě.Vůz byl opraven 1.4.2019 a týž den byla dodána faktura za opravu tomuto pracovníkovi na částku 9364,00 kč.Je evidentní,že závada na centrálním zamykání byla od prvopočátku,měnily se 3 motorky.Nikdo z prodejců na tuto závadu neupozornil.Nyní je vůz v pořádku a plní své očekávání.Očekávám seriozní jednání a ne tahanice o termíny a podobně.Vše co bylo potřeba,fakturu za opravu jsem dodala.Reklamované závady byly od počátku jasné a pracovníci prodejny na ně měli upozornit.
WV polo objem motoru 1198,SPZ 5Z09237, vin WWWZZZ9NZ5Y04850
Očekávám vstřícné řešení reklamace a náhradu částky za opravu reklamovaných závad ve výši 9364,00 kč.
|
Tweet |
Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
K vyřízení reklamace je nutné, aby spotřebitelka umožnila prodávajícímu posouzení vady. V daném případě je tedy nutné, aby spotřebitelka v případě, kdy na vozidle reklamuje vadu, poskytla součinnost takového charakteru, že přistaví vozidlo a umožní prodávajícímu důkladně vozidlo prohlédnout, vadu zhodnotit a určit nejlepší možný postup řešení, pokud se na vozidle skutečně vykytuje vada.
Vážená paní Racková,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně výsledku Vaší reklamace již spojili - a že Vám byla nabídnuta částečná kompenzace.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.