Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
V srpnu 2018 jsem chtel zrusit cislo u Vodafone. Byl jsem na pobocce, kde jsem prodlozil OP, rekl jsem co chci, dostal jsem papir a myslel jsem, ze je vse vyrizeno. Nikdo me nerekl, ze ne. Za mesic me volal nekdo z Vodafone a chtel po me kod ktery jsem nemel a rekl me, ze bez toho kodu nelze cislo zrusit. Pry, ze musim zajit znovu na pobocku a nechat si vygenerovat kod. I kdyz jsem panovi sdelil, ze na pobocku vzhledem pracovni vytizenosti nemohu zajit(3 mesice mimo republiku), me rekl, ze mam smulu a ze na me bude vyhlasena exekuce. V lednu jsem se vratil a cekala ne me faktura na 1290 Kc. Tak jsem zavolal na Vodafone, tam to zvedl jiny pan. Vysvetlil jsem mu problem, on me rekl, ze je to sileny a ze to zkusi vyresit, za 3 dny me prisla SMS, ze muj pozadavek na zruseni cislo byl vyresen. A ejhle. V unoru me prisel vymahacsky dopis, ze dluzim spolecnosti Vodafone 1774 Kc a jestli nezaplatim, ze na me vyhlasi exekuci. Znovu jsem volal na Vodafone, tentokrat me to vzala pani a po mem vysvetleni me rekla, ze mam castku uhradit, ze napise reklamaci a ze me penize vrati. Po mesici me dosla SMS, ze ma reklamace byla vyresena. Opet jsem volal na Vodafone, tam me rekli, ze reklamace byla zamitnuta. Duvod me zdelen nebyl.S touto spolecnosti jsem navzdy skoncil. Nikomu ji nedoporucuji. Byl jsem zakaznikem dele, jak 10 let. Je videt, jak si nas vozi, dokud paltite, pohoda, jak chcete odejit, tak vam to pekne nauctujou.....
vraceni penez
|
Tweet |
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Kociku,
je mi líto, že se Vám nepodařilo hladce vyřídit změnu, kterou jste potřeboval.
Rádi celou záležitost prověříme na základě reklamace, kterou je třeba uplatnit v souladu s Reklamačním řádem písemně poštou na adrese:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Na podanou reklamaci Vám odpovíme také písemně poštou v zákonné lhůtě 30 dnů. Reklamační řád najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.