Počet nahlášených stížností: | 224 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer, dne 10.12.2018 jsem zaplatila 315 Kč za zboží, které jsem objednala k Vánocům a toho dne mi objednávku potvrdili a poslali číslo účtu.
Protože zboží nedošlo, reklamovala jsem ho několikrát. Nakonec mi 21.1.2019 napsali:
Dobrý den, Váš dotaz byl předán na logistické oddělní. Budeme Vás kontaktovat do 3 dnů. S přáním hezkého dne Podpora zákazníků objednavkyzb@seznam.cz Tel.: 373 547 690
---------- Původní e-mail ----------
Od: nepu@volny.cz
Komu: objednavkyzb@seznam.cz
Datum: 21. 1. 2019 23:26:17
Předmět: Re: reklamace
Dobrý večer, prosím o vrácení peněz.
K. Nepustilová
______________________________________________________________
> Od: objednavkyzb@seznam.cz
> Komu: nepu@volny.cz
> Datum: 21.01.2019 20:24
> Předmět: Re: reklamace
>
Dobrý den, výrobce zrušil vaši objednávku z důvodu že zboži o které se jedna došlo na skladě. Můžeme zboží objednat znova a nebo vratit vám na učet ze kterého platba přišla. Co s tím uděláme ? Děkujeme
Psala jsem pak další reklamaci, ale už se neozvali.
Co dál?
Děkuji
Kateřina Nepustilová
šlo o šaty pro panenky
Trvám na vrácení peněz.
Případně stojím o zjištění co je to vlastně za firmu. Zmátl mě název firmy, myslela jsem, že objednávám u "pro děti" na jejich eshopu. Takže jsem první reklamaci směřovala k nim. Od nich jsem se dověděla, že eshopem nemají nic společného.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.