Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Poradce OVB me po cca 2 - 3 letech od uzavreni investicniho zivotniho pojisteni 4BN od spol. Kooperativa presvedcil, ze prechod na 7BN je vyhodny a bez jakychkoliv poplatku. Po roce jsem zjistil, ze poplatek za prechod na novy tarif je 60% poplatku uctovaneho pri uzavreni nove smlouvy. Poradce se od zodpovednosti distancuje s tim, ze takhle jim to rikali na skoleni a ze o tom nevedel.
Kooperativa 7BN
Vraceni poplatku zaplaceneho pri prechodu z 4BN na 7BN
|
Tweet |
Pokud někdo vystupuje jako finanční poradce, předpokládá se, že bude postupovat odborně a s pečlivostí, která je s takovým povoláním spojena. Jedná-li bez této odborné péče, jde to k jeho tíži. Je-li taková činnost poskytována za úplatu, poškozený má právo na náhradu škody, která mu poskytnutím nesprávné či neúplné informace vznikla. Je samozřejmě nutné prokázat obsah jednání.
Společnost OVB Allfinanz, a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, vhodné je právní zastoupení.