Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den přeji. Obracíme se na Vás s problémem který vznikl u pojišťovna Vüstenrot kde jsme od Nového roku skončili pojištění a přešli k jiné pojišťovně, což jsme dali na vědomi emailem a přesto tato pojišťovna začala být neodbytná a stále trvala na zaplacení dlužné částky. V té době byla řádně zaplaceno povinné pojištění u pojišťovny jiné.
Dobrý den přeji.
Reaguji znovu na Váš doporučený dopis s upomínkou na zaplacení pojistného motorových vozidel na osobní automobil PZ: 60-43 číslo bývalé smlouvy 3010133477. Tato upomínka je už bez předmětná.
Už jednou jsme reagovali na Vaši výzvu, kde jsme uvedli, že je uzavřená a zaplacená nová pojistná smlouva u pojišťovny Triglav od 1. 1. 2014, tak pokud budete informovat Českou kancelář pojistitelů nezapomeňte dodat že jsme již pojištěni u pojišťovny Triglav. Tak, že u Vás zanikne pojistka od 6.5.2014 což bereme na vědomí.
Smlouva byla sjednána na:
Dobrý den přeji.
Odpovídám na Váš dopis s výzvou na zaplacení pojistného na auto Škoda HOH 6043. Číslo pojistné smlouvy: 3010133477.
Smlouva byla na jméno: Erika Formanová
Uvedenou smlouvu ruším, od Nového roku máme uzavřenou smlouvu u pojišťovny Triglav.
Aby pojišťovna uznala výpověď smlouvy emailem. Neznám důvod proč trvá na písemné výpovědi, když smlouvu s nimi jsme uzavřely elektronicky a výpověď už není možná? Dále aby netrvala na zaplacení nějaké dlužné částky za pojištění, v době kdy byla platná již nová smlouva z novou pojišťovnou.
|
Tweet |
Platí obecné pravidlo, dle kterého můžou být smlouvy měněny nebo rušeny stejnou formou jakou byly sjednány. Umožňuje-li pojišťovna sjednání smlouvy jednoduchým způsobem přes internet, bylo by nepřiměřeným ujednáním, kdyby ke zrušení smlouvy nemohlo dojít stejným způsobem. Smyslem je vzájemné vyvážení práv a povinností. Lze spotřebiteli však pouze doporučit, aby jednání provedl v takové formě, která bude prokazatelná. Výpověď musí být doručena pojistiteli nejpozději šest týdnů přede dnem, ve kterém uplyne pojistné období.
Bohužel se společnost Wüstenrot pojišťovna a.s. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.